Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

ASpoň ses u stolu, Martine, nenudil R^;-D

0 0
možnosti

Myslím, že stačí, když je člověk asertivní, a ví, co má jak být. Pak hned není třeba používat silných slov, jako mrcha či potvora:-))

1 0
možnosti
MH

Ano. Ale třeba já a asertivita se obcházíme velkým obloukem.

0 0
možnosti
PB

Na můj vkus zbytečně mnoho slov, ale s celkovým vyzněním souhlasím.

2 0
možnosti

Pravda. Pan Hatala je takový "Mozart blogu":-D

2 0
možnosti
RK

R87a51d38i96m 59K24a40l72a50s

26. 8. 2017 14:32

Submisivnímu muži patrně takový druhá rázné ženy vyhovuje a pod tíhou splašeného poklopce pak toleruje vše a nechal by se sebou i zametat.

Každý by měl být schopen udržet si vlastní důstojnost, neuchylovat se k účelovým lžím, nepřehánět a nechovat se jako doma v obýváků, nachází-li se ve veřejném prostoru, tj. v restauraci. Třeba ostatním návštěvníkům výběr hudby i její dynamika vyhovovala.

Není zapotřebí se před kýmkoliv pinožit a snažit se vyhovět vkusu všech. Zákazník si může svobodně vybrat a je jeho právem příště podobný podnik nenavštívit. Teprve následně si majitel může udělat analýzu a styl, kterým restauraci vede, upravit či změnit.

Ostatně každá restaurace by měla být něčím charakteristická - osobitá, průměr nebývá pro návštěvníky příliš atraktivní. A ten, kdo se snaží zavděčit všem, musí do průměru nutně zapadnout. O tom, že se personál chová k hostům slušně, ale vůbec nediskutuji a ostatně ani autor sám nic takového nezmiňuje.

2 0
možnosti
RK

R14a70d20i83m 70K35a84l17a44s

26. 8. 2017 14:33

...takový druh rázné...

0 0
možnosti

I51v26o 66Ž20á86č80e51k

26. 8. 2017 10:49

Já myslím, že tp přeháněly obě.

6 0
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy