Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J52a82r76a 92R97a87n90k

11. 2. 2017 18:02

Mluvim.....nadavala jsem jako spacek, pred tydnem nam napadl snih, na coz zde nejsme zvykli, naposledy byl blizard v roce 1996, skrabala jsem okna s VISA kartou a obcas ze mne nejake neslusne slovo vypadlo.

0 0
možnosti
MH

Tak přesně takové rozmluvy mám na mysli:-)

0 0
možnosti
VF

Radostně a zvědavě zazářily oči jedné mojí známé, když jsem se svěřila, že jsem k ní přijela s mým přítelem. Jmenuje se FanóšV. Oba jsme už v letech, ale nedám na něho dopustit, povídám si s ním a poděkuji vždycky, když přijedeme domů. Hlavně aby nám oběma sloužilo zdraví i STK. (Fanóš - celým jménem Š Favorit.)

2 0
možnosti
MH

Zdravím Fanóša na moju rodnú Moravu, odhaduju.:-)

2 0
možnosti

Jo, tak toto znám taky:-) S "životními pomocníky" se mluví dobře. Nikdy neodporují, a tváří se pořád stejně;-D

Ten tenis, to byl ale krvák!:-)R^

2 0
možnosti
MH

Životní pomocníci - jako psi. S tím mluvením to vyjde nastejno. Tenis jako krvák - no, bolelo a oteklo mi koleno, to zas jo! Přece jenom, už mi není osmačtyřicet:-)

1 0
možnosti
DT

HezkéR^:-)

S mojí fiestickou si taky povídám, je to fajn holka a ještě jsme neměli mezi sebou žádný konflikt, což se o jiných holkách v mém okolí říct nedá...

2 0
možnosti
MH

Já to tušil, že v tom nebudu sám. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 14,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy