Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Připomíná mi to trochu boj nahrávacích společností se zákazníky. Nahrávací společnosti nechtěly akceptovat novou realitu a zákazníci na ně kašlali. Obě strany jen hájily své zájmy a neposlouchaly se navzájem

Televize snažící se, aby se reklamy nepřetáčely, mají pravdu a logicky se o to snaží. Nicméně, diváci, kteří sledují nepřetržitý proud reklam občas přerušený kouskem filmu či jiného pořadu, také jen hájí své zájmy. Podle mě je důležité, aby si to vyčistil trh a nesnažil se do toho zasahovat stát. Stejně nic nevyřeší.

8 0
možnosti
LJ

Jakkoliv mi je TV Prima Nova, Burranov u sedaci casti tela, tak prece jasne chapu, ze TV ma jedine prijmy z reklamy.

Clanek je uplna blbost. Ikdyz i ty reklamu na reklamu taky.;-D

2 4
možnosti
JK

Jistě. Ale pokud tím množstvím reklam dožene lidi k tomu, že se na Primu dívat nebudou a raději si ten pořad stáhnou z webu, účinnost reklamy rapidně klesne. Zvlášť když v poslední době jsou ty reklamy značně přiblblé a ty, které opravdu zaujaly, jaksi vymizely.

2 0
možnosti
Foto

Autore... ty si to nepochopil...

Problém není to, že se sebereš a jdeš si udělat čaj... Problém je zpětné sledování pořadů z internetu a přetáčení bloku reklam při něm... nezobrazení reklamy znamená nulové peníze od zadavatele...

Vzhledem k tomu, že služby typu o2tv, skylink live, vodafone tv prostě umožňují zpětné sledování pořadů a tím i ten luxus přetočit reklamu.

To, že Prima trvá na zkostnatělém modelu, kdy chce vnucovat reklamu, namísto změny modelu na placený a bez reklam je její problém...

7 3
možnosti
LJ

TV proste musi najit jiny trzni model.

To je jako by iDnes.cz zadonilo abych si koupil tistenoou verzi.

2 0
možnosti

Celý problém je o tom, že politici vytvořili nefunkční tržní prostředí, kdy společnosti nejsou schopny vytvořit přiměřený zisk. Regulovaný TV trh je naprosto nepochopitelně přesycený poskytovateli obsahu, ale o prodej reklamy se dělí s internetovými médii, které si ukrajují čím dál větší podíl na trhu. V současné konfiguraci nedává pozemní vysílání smysl.

0 0
možnosti
RP

Všechny ty reklamy je jen virtuál, který k ničemu není. Té reklamy je totiž několikrát víc než kolik je člověk si schopen aspoń trochu zapamatovat.

Stalo se to, že televize rýžovaly peníze přidáváním stále další reklamy, dokud se nestala lidem tak odporná, že za každou cenu se vyhýbali jejímu sledování. Jenže tím se logicky snížila účinnost těch reklam a tím klesla jejich cena a jejich výtěžnost. A aby televize zastavily pokles svých příjmů , začaly množství reklam ve vysílání ještě dále zvyšovat a zvyšovat. Tím pořád klesá účinnost reklamy, takže televize se snaží udržet přímy dalším zvyšováním množství reklam....

13 0
možnosti
JR

J66a25n 54R23i91c83h67t64e90r

15. 5. 2022 14:54

"jakš takš"?:-D

3 0
možnosti
MH

U mě naprosto regulérní nějaký ten slovní druh :-)

2 0
možnosti
KK

Kdyby ty reklamy nebyly tak stupidní, člověk by se na ně třeba rád podíval (nevím, jestli ještě funguje Noc reklamožroutů). Možná kdyby zabíraly méně jak 50% vysílacího času a nenarušovaly úmyslně spád pořadu (něco jako když při hokeji Jágr jede do úniku sám na bránu a - šmik, reklama - jejda, napětí je to tam, sice běží záznam, ale soused, poslouchající rádio už pět minut jásá) , člověk by snad ani nemusel přetáčet. Jenže zrovna Prima svou chamtivost a nenažranost dotáhla k metám nejvyšším.

15 0
možnosti
Foto

J24a24n 79S18v77a60t16e95k

15. 5. 2022 11:27

Už tak minimálně sledovanou Primu čeká v mém případě v podstatě klinická smrt... ostatně už ani Simpsony ani SJK nesleduji pravidelně - a nechybí mi to...

12 0
možnosti
MH

Já nedám dopustit na MASH. Ten bych mohl od rána do večera.

2 0
možnosti
VD

Mám ve zvyku při reklamách vypnout zvuk, už jen proto, že jsou "přeřvané". A jelikož pracuji na počítači a televizi mám jen jako kulisu, tak po dobu vypnutého zvuku ani nehledím na obraz. Jednou za pár minut kouknu, a pokud reklamy skončily, zvuk zase zapnu. Navíc - věci nakupuju podle potřeby a za více jak třicet let našeho "kapitalismu" pamatuji snad dvě tři věci, které jsem koupil, respektive vybral z konkurenčních značek na základě reklamy. Ano, znám ty marketingové "podprahové" teorie, které na spoustu lidí jistě fungují - asi ano, pokud lidi hltají reklamy s očima navrch hlavy, stejně jako ony přitroublé seriály.

24 2
možnosti

Promiňte.elo to být plus.

0 0
možnosti
LV

Když už jste si koupil televizi, musíte si koupit i obsah. Někdo ho musí vytvořit. A za to chce zaplaceno.

Píšete o vydírání. Ale v čem je Vás postoj jiný? Platit za obsah nehodláte, tudíž Vám nezbývá než přetrpět reklamy.

Kromě toho Vám patrně uteklo, že ta reklama na reklamy se týká reklamy na streamovacích službách, kde Prima chce blokovat (pokud už to nedělá, tyhle služby nevyužívám, tudíž nevím) přetáčení reklam při sledování programu s časovým posunem.

Nejlepší obranou je televizi zase prodat. A pokud nebudou diváci, nebudou komedianti a Vy budete mít svůj klid na práci.

6 6
možnosti
PJ

Autor zřejmě úplně nepochopil sdělení, které má tato reklama zprostředkovat, což může být dáno tím, že nemá placenou TV typu O2. Já to znám taky jen z doslechu, ale problém Primy chápu. Prostě někdo musí ty pořady zaplatit a když to není divák přímo, musí to být nepřímo přes reklamu. U O2 apod. jde o to, že ty zkasírují diváka, ovšem umožní mu reklamu přetáčet, aniž by ovšem něco zaplatily Primě.

0 1
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 16,55
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy