Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VB

Nabídka poptávka, asi se na to někdo dívá.:-)

0 1
možnosti
Foto

Nabidka a poptavka s timto naprosto nesouvisi

0 0
možnosti
PB

P19e92t16r 54B55u64r45i45a45n

16. 11. 2018 15:03

Souhlas. O zamrzlém myšlení vypovídá i ten prostý fakt, že tento pořad by se měl správně logicky jmenovat: Tvůj hlas má známou tvář. (někdo svým hlasem zpívá namaskován za známou celebritu).

To, že to kdosi přehodil obráceně (schválně? otrockým překladem?) a to, že si toho nikdo vůbec nevšiml, vypovídá něco o bezmyšlenkovitosti, úpadku logiky a soudnosti.

4 0
možnosti
Foto

Proto to zanesleduji,ani o tom nediskutuji. Rv

0 0
možnosti
Foto

K91a50r94e83l 13M10á32d44l62e

16. 11. 2018 14:44

Tak proč kvůli takové hovadině takhle dlouhý článek?

Abych nemusel zodpovídat na dotazy, jak vím, že je to hovadina - v začátcích jsem se druhý den kouknul na jutubko a nudné nebo přímo protivné pasáže jsem přeskakoval, takže jsem byl za čtvrt hodiny na konci. Teď už se dlouho nesnažím hledat ani ty světlejší momenty, i když titulky v bulvární sekci iDnes bývají bombastické.

3 0
možnosti
Foto

Nejlepší obranou proti podobným útokům na nervovou soustavu je se jím vyhnout. Nejlépe obloukem. U takových pořadů člověk ví předem co jej čeká. Stardance, Tvář, Superstar to je vše na jedno kopyto. Horší je to u filmů kdy divák čeká nějaký zážitek a jediný který se dostaví je bolení žaludku i hlavy.

3 0
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 14,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy