Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vidíš, a já si nemyslím v obecné rovině, že pohádkový seriál nemusí zákonitě patřit mezi skvosty :) Myslím si, že taková Arabela skvostem je ... například ... Tím spíše, že národ český znova a znova dokazuje, jak pohádky miluje.

Jen zkrátka televizní blbina zůstane televizní blbinou bez ohledu na to, že si hraje na pohádkový seriál :)

1 0
možnosti
MH

No čau, skvoste! A víš, že jsem na tebe nedávno myslel? To tě musím pozdravit jedině přes blog? Jestli tady pořád sloužíš, je mi jasné, kdo mě pořád dává do Zaujálů :-) Měj se!

1 0
možnosti
RP

Viděla jsem první díl, taky mě napadlo že tam u autoru došlo buď k vyšinutí myslí a nebo při vnuknutí scénáře mohli být pod vlivem

1 0
možnosti
Foto

J61o35s23e57f 14B26á30r62t98a

17. 9. 2023 11:55

Chtělo by to znovu atmosféru šedesátých let. Téměř celé léto nebyl důvod zapnout televizi.

1 0
možnosti
Foto

Ani jeden z dílů Elišky a Damiána jsem neviděl, takže nemohu hodnotit výkony herců.

Od sledování mne odradila masivní a vlezlá reklama před seriálem. Z těch ukázek jsem usoudil, že seriál bude kravina a zřejmě jsem se nemýlil.

8 0
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 14,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy