Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sice vás chápu, ale chyba nebyla na straně toho pasažéra, který jen využil možnosti, kterou mu letecký dopravce poskytuje. Pokud lze sedadlo sklopit do spací polohy, není sebemenší důvod, proč by to kdokoliv nemohl využít v kteroukoliv denní a noční dobu. Tak to správně chápaly i letušky. Svou stížnost byste tedy měl směřovat buď na přepravce, nebo na konstruktéra letadla.:-)

P.S. Jestli jste chtěl tou poznámkou o suchém trusu pobavit, tak se to trochu minulo účinkem (alespoň tedy u mne).

0 0
možnosti
MH

K tomu P.S: Chtěl a na Vás to bohužel nezabralo. Nevím co a jak ostatní, ale snad to nebylo úplně foux pas. Ale chtěl jsem aspoň konec humorný, pištohufnáglovský.

0 0
možnosti
IL

I33v97a75n85a 12L69a89n87c79e

7. 11. 2022 13:14

Zatím jsem měla štěstí, nikdo se moc nesklápěl. A pokud se někdo sklopí o něco víc, tak já si "buším" svoji game hru na zadní straně jeho sedačky, už jsme fifty, fifty... Ale bez legrace, můj manžel měl letošní let málem v klíně člověka, který seděl před ním. Naštěstí byla noc...

0 0
možnosti
ST

Sklápěcí sedačky jsou ZLO, kdekoli...

2 0
možnosti
MB

Při delších cestách sedím v tureckém sedu. Zatím bez úhony. :-)

0 0
možnosti
Foto

Nelétám, přemisťuji se jen tam, kam dojedu autem...Trpěl jsem ale s tebou...

0 0
možnosti
MH

Prý se jedná o nejčastější problém v letadlech, kdy dojde i na pěstní souboje. A lítání mám rád. To "jedeš" tisícovkou a ani o tom nevíš :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 14,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy