Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ještě za bolševika slavil úspěch jakýsi komik, když povídal, jak přitlačil na pumpu mopeda, a čerpadláři sdělil požadavek: dva litry, tři deci, a pět centilitrů. Ten se divil, a ptal se jak na to přišel. Jednoduše, mopeda neumím zastavit, a tak to mám přesně vypočítaný, abych dojel na chalupu, kde to tak samo chcípne. OK, nějak ovšem nechápu, proč podobný systém aplikoval aktuálně pan Hatala. Měl snad obavy, že ve výletní restauraci by mohl chytnout slinu, a těch piv absolvovat víc než jedno, což by za ten kilák zpátky k autu už těžko vydýchal?

0 0
možnosti

On to sice neaplikoval pan Hatala, ale jinak máte pravdu. Naprosto nelogické počínání. :-)

0 0
možnosti
Foto

Jak by řekli puberťáci :"Tak to je hustý, kámo!" 8-o

1 0
možnosti
Foto

Hodinky vem čert, ale díru si zašij. Příjemnější nedělní sny!

0 0
možnosti
LJ

Ať to probírám tak nebo onak, vychází mi, že ta servírka byly pěkně vy,uraná a její kolegyně ji kryla.

1 0
možnosti
MH

Ale hned dvě krá-y na jednom place?

0 0
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 14,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy