Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hmm, na nevycválané puberťáky, kteří vám dost výrazně pomočili vaše túje, se nezlobíte, ale dětská loužička vás vytáčí.:-P

3 0
možnosti

Ano, rozhodnutí nevycválaných dospělých (rodiče dítěte a řidič autobusu) je neodpustitelné.

0 0
možnosti

Po precteni jsem si polozil otazku jak by se zachoval ja. A z hruzou zjistil, ze bych se zachoval stejne jako autor, stejne jako mamina s prckem a dokonce stejne jako nosic melounu. A at bych byl v kterekoli pozici vzdy bych si oduvodnil svoje chovani jako spravne. Ocuravani plotu, zdi a chodniku pred barakem mne vadi a resim ho. Kdyz jsem mel maly deti tak bylo nekolik situaci kdy to neslo resit jinak. A porvavat na moji zenu s ditetem v naruci banda opilcu tak taky zakrocim.

3 0
možnosti

Vesměs souhlas, ale tu bandu opilců jste si mohl odpustit. Když píšu, trochu v mnohém přeháním, aby bylo čtení zajímavější.

0 0
možnosti

Pejskům nechť je odpuštěno, otázka měla znít spíš: A co jejich páníčkové?

1 0
možnosti
Foto

Známý problém. Už před mnoha lety jej zhudebnilo i Vítkovo kvarteto:

https://www.youtube.com/watch?v=B9nXN8rBt2U

0 0
možnosti

P34e81t43r 12M34a29n42d39a

26. 7. 2022 16:44

Jak jste to dělal vy když jste byl malý ?

2 0
možnosti
Foto

Možná nosil plenky, dokud nebyl velký...:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 14,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy