Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nabízí se otázka, kolik pana Mareše stál tento článek nebo zda jej propagujete zcela zdarma.

1 0
možnosti
PC

Potřeba chvástat se hmotnými statky je veskrze hloupá, neboť ukazuje na infantilní a zcela nezralou osobnost. Hlubším kořenem takového chvástalství je paradoxně docela silný vnitřní problém dotyčného, táhnoucí se už z raného dětství.

Lidé, co mají zapotřebí dávat na odiv své materiální bohatství (žádné jiné totiž nemají a ani netuší, že vůbec nějaké jiné, mnohonásobně hodnotnější existuje), to dělají proto, že podvědomě cítí, že šťastní nejsou. Ale žijí v iluzi, že jsou....

0 0
možnosti
MH

Nějaký problém u něj asi bude, ale i tak si myslím, že spokojený, možná i šťastný je.

0 0
možnosti
MH

Taky jsem to četl. Ne, to opravdu nejsem já ;-D;-D

1 0
možnosti
PJ

no autorovi bych řekl, že se asi mýlí. LM si udělal určitou pózu, která mu vydělává hromadu peněz a funguje to. Na Evropě2 je asi 20 let a ostatní rádio jejich Ranní show nesahají ani po kotníky. Ale vůbec nic to o něm nevypovídá jako o člověku a co jsem potkal pár lidí co ho znají osobně, tak je to prý normální pohodový týpek.

5 1
možnosti
Foto

Já ho moc nesleduji, ale jsem ochotná tomu věřit. Když jsem se kdysi dívala na jednu z těch talentových soutěží, kterou uváděl, tak se mi líbilo, jak se k těm soutěžícím choval slušně a ohleduplně. On na ně byl prostě hodný.

0 0
možnosti
Foto

Ještě že netvrdí, být nejlepším a nejrychlejším řidičem. Mám rád lidi, co umí dobře mluvit i mezi kamarády. Vadí mi, když to neovládá profík za peníze. Hlavně vada řeči by se u profesionálů neměla objevovat. Proto také nemám rád němčinu, kde se R vynechává nebo všelijak jinak mrví i u profíků. Povedený konec týdne přeji celé tvé stáji!!

1 0
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 14,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy