Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Booking bez chybičky , ale dokonalost dosáhnete Googl maps a street view . A kde není street tak nebrat .

1 0
možnosti
GK

Taky z 80-90% pouzivam Booking a vzdy spokojenost. A je jedno kde jsem byl, at USA nebo Turecko, Jordansko, etc. Ono se to nechce spolehat jen na hodnoceni a obrazky ze stranek Bookingu ale ziskat dalsi informace i z jinych zdroju nez pouziji button objednat.

Navic Booking ma hodnoceni standarne serazeny podle nejlepsich a hodne lidi vidi ty dobry ale uz si neklikne na vyber "Seradit podle nejnovejsich" a pak jsou rozcarovany kdyz tam prijedou.

0 0
možnosti
Foto

Taky znám jen po Evropě a taky jsme (jako kolegové diskutující) spokojeni. Je pravda, že vybíráme místa s dobrým hodnocením uživatelů a doplníme další info včetně přesné polohy a v navigacích vezeme souřadnice (ale v tomhle jsme trochu cvoci-milovníci map), ale možná je ten svět ve vzdálenější cizině jiný.

Za sebe mám "bookingové" cestování ráda. Nejsem úplný dobrodruh, abych jela bez pocitu, že vím, jak si zajistím střechu nad hlavou, přitom mě baví vydat se, kam nás kola vezou. A tak jezdíme a spaní hledáme cestou.

Snad už budou vaše další zkušenosti fajn.

1 0
možnosti
JK

J70i24r66i 42K70u42c12e48r50a

13. 7. 2019 17:56

já booking mohu jedniznačně doporučit, využívám několikrát ročně

5 0
možnosti

Sluzby booking.com pravidelne vyuzivam (pravda, ze vyhradne po cestach v Evrope) a zatim maximalni spokojenost.

3 0
možnosti
Foto

Měl jste smůlu a cítím s Vámi. Já zase naopak jsem měl nějaké zajištěné bydlení v Anglii - dopředu asi 4 měsíce. 14 dní předtím mi napsali z booking.com, že pension mne nemůže ubytovat, nabídli mi hotel cca 3 km od původního pensionu - za stejnou cenu - byl jednoznačně lepší, než původní pension.

Rada: je vždycky dobré se před objednáním podívat na mapu, kde hotel je (tedy jak je daleko od pláže, od nějaké frekventované cesty atd. Hotel mívá své webové stránky, nějaká doporučení od dřívějších hostů atd. Není to sice vše 100%, ale dá se asi zjistit více, než být překvapen, tak jak se to stalo Vám.

2 0
možnosti
MH

Měl jsem GPS, ale fakt z ní na stáhnuté mapě nebylo jasné, jestli hotel leží na cestě blíž k pláži nebo v té vzdálenější. A když si už myslíte, že je to on, přivítá vás jiný název!:-)

0 0
možnosti
JP

size="12pt ten text je doslova nečitelný

0 0
možnosti
MH

pracuji na nápravě

0 0
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 14,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy