Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Smutné je, někteří řidiči si myslí, že na zimních mohou v zimních podmínkách jezdit jako v létě. Špatného řidiče nezachrání zimní obutí a naopak dobrý dokázal jezdit na letních i v zimě, když ještě neexistoval předpis. Zdravím tě, doktore!R^:-)

0 0
možnosti
VV

Jo Horste vzpominam si jak ve Schwarzwaldu byla ta silnice z Triberg do St. Georgen lemovana Mercedesy se zimnima pneumatikama a ja to v klidu projizdel s Fiatkem 127 na letnich gumach. Ono to nechce mit Bleifuß, jak my Cesi rikame.

0 0
možnosti
Foto

hned v perexu zásadní pitomost - na kamiony zimní gumy neexistují, alespoň ne v našich zeměpisných šířkách.

0 0
možnosti
MH

Připouštím, že ta věta není zcela jasná, ale všechna ta vyjmenování jsem myslel s otazníkem, takže kamioňáka jsem nerozváděl.

0 0
možnosti

Tak před zatáčkou byla na silnici jistě plná čára, takže tam není o čem diskutovat. Vždy tvrdím, že pokud si člověk plete silnice se závodním okruhem (kde se může bezpečně vyřádit), nemá za volantem co dělat. Anebo je to analfabet, které neumí počítat do desíti (aby si mohl přečíst omezení rychlosti, a nebo není schopen si zapamatovat čtyři základní značky (víc netřeba) + samozřejmě pár psaných a nepsaných pravidel (přednost zprava, zipování apod.). Dříve lidé, kteří toto nezvládali dělali závozníky, dnes mi to připadá, že sedí za volantem každý kdo si zaplatí řidičák.

0 0
možnosti
VV

Domnivam se, ze velmi casto jde o uplne jinou poruchu. Kdyz nekdo predjizdi na dvojite neprerusovane bile care pred vrcholem stoupani, nema to s toleranci nic spolecneho.

0 0
možnosti
Foto

aneb dva extremy, jedu pomalu nebo moc rychle.. ono nejen rychla jizda je nebezpecna.. extremne pomala je snad jeste horsi, protoze prave depta i normalni ridice, kteri jsou jinak klidni..

1 0
možnosti
PK

..tak to asi zatroubíte na mě,bo pojedu jako po....., ale blog jsem přečetl a souhlasím se vším;-DR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy