Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Odbočím od másla k čokoládě. Můj bratr si svoje čokolády označuje tím, že každou nakousne, aby je švagrová nerozdala.:-P:-)

0 0
možnosti

Moje rada pro švagrovou, jak vytočit kousavého bratra: Zakousnout se dřív než on.

0 0
možnosti
Foto

Ano, velmi často je způsobí UFO.

Jinak rodiče mé kamarádky na chatě na Vranovské přehradě v dobách před solárními panely uchovávali máslo ponořené do vody v misce. Nezkazilo se jim celé prázdniny a mně vždycky přišlo u snídaně příjemně mazatelné - doma jsem si to tvrdé ani mazat nezkoušela. Vlastně až u nich jsem objevila lahodnost másla namazaného na čerstvý rohlík.

P.S. Olí Vám svědčí, na té fotce (paradoxně se stříbřitějšími vlasy) jste omládl.

0 0
možnosti

k P.S.: Ano, může za to ona!!!:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 14,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy