Diskuse

Karel a kráva

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H93a76n55a 30V85l73k98o57v34á

26. 11. 2017 18:30

:-)Víte, ve svém brožovaném životě jsem měla i krávu - Hvězdičku. Dojila jsem i stloukala máslo - není Karel jako Karel - a o ovcích bych se nechtěla rozpovídat, když jsem Karla opustila, ovce porodila, jehně uhynulo a do neodloučené placenty se dali červi. Našla jsem ji ve stádiu, kdy bylo nutné zavolat veterináře (to bylo nutné nejméně 3dny předtím) aby ji uspal.

Nicméně o umístění hrnků s dcerami demokraticky hovoříme:-)

1 0
možnosti

Myslím, že by ho soud neodsoudil!:-D:-D

0 0
možnosti
Foto

Ano, i taková se najde žena. Copak asi říká Kájovi v případě, že v noci si chce na ní vyprázdnit fajfku, pokud tedy vůbec na to dostane chuť s takovou pečlivkou. A v případě ano, jaká slova od ní budou vycházet při akci a jaká teprve po ní... Martine, hezkou neděli!!R^;-D

0 0
možnosti

Ahoj a díky Horste! Odpovídám, že pokračování povídky raději nechystám. Pěknou neděli i Tobě!

0 0
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 14,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy