Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

Zkuste si to ya tu mrzkou mzdu dělat a ještě poslouchat chytré tlachy pacientů.

Mezi námi co by jste zadarmo k jídlu chtěl, kaviár nebo nadívané bažanty?

Socani zrušili regulační poplatky, takže tu ušetřenou 100 korunu můžete nainvestovat do vašeho žaludku.

A žádné hloupé kecy o zdravotním pojištění nechci poslouchat,tedy pokud neodvádíte mimořádně hodně.

Průměrný občan totiž odvádí ze svého pojištění tak málo že to na úhradu jejich léčby prostě nestačí...zkuste to napřed v cizině a uvidíte...

Dostupnost zdravotní péče v čr je velmi dobrá, kvalita relativně dobrá tak nevím proč nemůžete překousnout hnusnou sekanou.Hlavně že stejnou sekanou kupují davy lidí ,páč v akci,když ale za to nemusí platit je gurmán každý...

Promiňte ten ostřejší tón, ale o zdravotnictví něco málo vím a trochu mne váš blog nadzvedl....

1 2
možnosti
MH

Šílený příspěvek, ale budiž. Takže vy v tom máte jasno: Podle vás by chování mělo být odstupňované podle mzdy. Prodavačky a uklizečky (milión za tři roky,) se můžou chovat hnusně, a třeba vrcholoví sportovci a generální ředitelé (milión za den až měsíc,) jako estrád Daniel Nekonečný. Tak to bych chtěl vidět! ;-D

Movití by si měli brát do nemocnic své kuchaře a "socky" i nadále jíst sekanou, protože jsou na ni přece zvyklé. Pro jednou jsem tamější sekanou sice překousl, ale byl to ten největší hnus, jaký jsem kdy jedl. Níže i výše si můžete přečíst, že proti přilepšení si z vlastní kapsy nic nemám.

1 0
možnosti
AR

Já to měl ještě horší.také mi řekli ať přijdu ráno na lačno. Od neděle večer jsem nic nejedl nepil. Ráno v půl sedmé na recepci. Vzali mě na pokoj až v osm. Na sál sem šel až ve 15:00. Do té doby o hladu a žízní. Brali mi žlučník, po probuzení mi bylo blbě a nesměl sem jíst což chápu. Druhý den sem byl bez jídla celý den.mohl jsem jen pít. Až večer sem dostal presnidavku. Tak jako člověk vydrží i týden bez jídla ale za 750 kč na den proč nehladovet....

0 0
možnosti
MH

Máte pravdu, vydržel jste víc, gratuluji. I když... co by člověk neudělal a neutratil za zdraví, že jo?:-)

0 0
možnosti
OH

Také si vzpomínám jak jsem šel na obyčejnou koronarografii (s případnou instalací stentu). V 7h na lačno. v 11h ambulantní přijetí a kontrola papírů. v 15h přijetí na lůžkové oddělení byť vyšetření mělo být ambulantní s návratem domů tentýž den.

Přijetí na lůžkové ale nebylo snadné neb nebyla volná postel. a pak to kolem 17h šlo ráz na ráz, svlíknou, zalehnout oholit slabiny a rychle to tady podepište (no já byl drzý a ptal se co podepisuji a že by to někdo vysvětloval moc ochotně se říci nedá).

Kolem 18h provedena koronarografie, a já bez večeře neboť jsem byl přijat po večerním přijetí do stavu a nároku na baštu.

Ne vždy je přístup k pacientovi lidský.

0 0
možnosti

Martine, popsal jste realitu dnešních dnů, tedy, že všechno je v lidech!:-)

Tak, ať se Vám noha po operaci dobře hojí!

7 0
možnosti
MH

Díky, vynasnažím se. V hojení operačních ran nejsem žádným nováčkem.

1 0
možnosti
VV

Jiste to pisete ze slovutne nemocnice v Praze Krci. Asi se tam za posledni leta nic nezmenilo.

3 1
možnosti

Ale, stejná zkušenost. No, snad už operatéři neodklepávají cigarety na zem, před operačním sálem...

1 0
možnosti
Foto

Máme demokracii a naši spoluobčané své politiky přesvědčili, že právě takovou nemocnici chceme. Zrušili všechny poplatky a tak se nedivme, že nemocnice šetří. Byl bych pro, aby každý pacient dostal jídelní lístek odpovídající zdravotnímu stavu, ze kterého by si každý vybral co chce jíst a potom to taky zaplatil.

2 1
možnosti
MH

Mně by se tak jako před lety líbila ta stovka za den, ale když to srovnám s dneškem, je to prašť jako uhoď. Klidně i stovky dvě, ale s podstatně vydařenějším jídelníčkem.

0 0
možnosti
MC

V půl šesté v noci? Kdy to prosím je? Jinak, všechny jídla pacienta bych nechala zaplatit. Párkrát jsem v poslední době ležela v nemocnici. Devět dní jsem nesměla jíst ani pít jen do mně cpali kapačky a přežila jsem. Množství jídla je dostačující. Když po operaci ležíte, tak se nemůžete stravovat jak zdravý člověk. U každé operace nebo nemoci jsou také rozdílná složení pokrmů. Po operaci žalůdku nebudete mít jídlo které dávají člověku, který má zlomený kotník se šrouby. Doma blafy ale v nemocnici jídlo z restaurece. Hodně lidí takto přemýšlí.

0 4
možnosti
VV

Uz muj deda rikaval: Proti gustu zadny disputat.

0 0
možnosti
Foto

Martine, přeji brzké - velmi - uzdravení! POznal jsem zatím osobně jen dvě nemocnice v Německu, tam by český perzonál měl chodit na školení. Možná se najdou v D i takové, jak jsi popsal, nemocnice ale nechci testovat. A ovoce se společně s jídlem nejí, plísňuje to potom ve střevech. Vždyť sám víš, ovoce aspoň 2 hodiny před jídlem nebo na lačný ŽALOUDEK. V pondělí lifruje sanita tu mou šéfovou z nemocnice přímo do REHA lázní, takže slaměné vdovství pokračuje. R^R^:-):-)

2 1
možnosti

Já osobně bych německé zdravotnictví financovat nechtěl. Ale ono to je vždy o lidech. Tak 90 % je v pohodě, 10 % jsou *peeep*

Kde jste vzal, že ovoce plísňuje ve střevech? Takovou, s prominutím, hovadinu, jsem už dlouho nečetl.

3 0
možnosti
JP

Karma, ale převaz asi nebude lehký, pokud si to někdo z této nemocnice přečte.:-)

0 0
možnosti
MH

A já myslel, že píšu celkem pozitivně. Vy asi ještě nevíte jak to vypadá, když kritizuju:-) Ale trefil jste to - už mám po punkci a za hoďku tradá!

0 0
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 14,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy