Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Martine, dobrá připomínka! Já tvořím ještě debilnější, omlouvá mě můj už natvrdlý mozek. Každý by k přání měl dát do závorky svůj věk. R^

0 0
možnosti

:-)Tím se to neomluví. Jedině k mládí bychom měli být shovívaví, ale po šedesátce už je to na riziko. Ale někdy risk vyjde, neboj...:-)

0 0
možnosti

No vidíte a já naivně, dělám každý rok novoročenku, jak je mým zvykem, už asi 40 let. Ještě nikdy se mi nestalo, že by jí tak okázale někdo opovrhl, jako vy těmi vašimi. Vy jste zjevně nafoukaný škarohlíd, takže vám do nového roku zcela dle vaši intence nepřeju nic.

0 1
možnosti

Milá Kláro, vy jste si z blogu vybrala jen jedno jediné. Zřejmě to, co jste chtěla a zveličila, co se vás dotklo. Kdybych byl takový jak tvrdíte, měl bych spoustu negativních diskutérů. V článku je přš. poselství, abychom raději než se zaobírali stupidnímu přáníčky, konali cenné skutky.

0 0
možnosti

Mě se nic nedotklo, ale tradice vánočních přání a novoročenek vznikla dávno před tím, než jste vy běhal pěšky pod stolem. Každý rok mají dotyční z mé novoročenky radost. Vzhledem k tomu, že vám se zavděčí málokdo, s čímkoliv, je lépe diskusi ukončit, asi to leckoho nebaví.

Na cenné skutky nepotřebuji Vánoce ani Nový rok.

0 1
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy