Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H29a98n10a 73V74l82k51o47v79á

19. 11. 2016 19:29

Bydlím naproti Filozofické fakulty a nejčastěji vídám cyklisty bez přehazovačky na historickém kole ze 70. let v sáčku a kalhotách. popřípadě sukni. Praktická přilba k vidění jen občas....

Já sama preferuji bavlnu, dresíky mi dráždí kůži. Jen jeden ne a ten i skvěle odvádí pot. Je bez reklam z Lídlu.

0 0
možnosti
MH

Neříkejte! Až tak? Tak to je skvělé!

A jinak: Tak s Vámi by to šlo:-)

0 0
možnosti
MB

Ja teda jazdím pravidelne a pravidelne v upnutých a kriklavých trikotoch.

Sám na sebe som zistil, že čím viac kilometrov človek našlape, tým praktickejším a pohodlnejším sa onen zdanlivo upnutý cyklodres, v porovnaní s volnočasovým odevom stáva.

Že volím kriklavé farby je takisto čisto praktická záležitosť. Bol by som totiž rád, keby si ma motoristi všimli už z diaľky a nie až keď mi kolesá ich automobilu budú drtiť kosti:-)

0 0
možnosti
MH

V pořádku, když vám to tak vyhovuje. Jste zřejmě závodník, který by spíš udivoval oblečením jiným.

0 0
možnosti
HV

H82o77n92z24a 97V98r50á53n64a

19. 11. 2016 13:47

No, nějak jsem pane autore nepochopil, co Vám ty vystajlované paničky vlastně provádí a jak Vám při Vašich cyklojízdách vadí.. Není to každého věc jak dlouho se na jízdu připravuje, co si oblékne a jak dlouho pak jede?

2 0
možnosti
MH

Vy jste zřejmě v článku hledal to, co mi vadí, ale ono to tam není. Já jsem jenom dal v plén moje zjištěné poznatky názory. Ostatně, je tam přesně i to, co tvrdíte poslední větou vy.

0 0
možnosti
Foto

Martine, přeji Ti ježdění bez poruch nejen na kole, ale také ve voze!!R^

0 0
možnosti
Foto

P73e20t87r 23O65m24e25l67k68a

19. 11. 2016 12:28

Za rok najedu nějakou tu tisícovku a není to závodění, ale relax. A samozřejmě při tom potkávám různé modely. Ale důležitější je pro mě okolní krajina a to, kam mě to moje kolečko doveze. Tak se na to sledování paniček a šosáků příště vykašlete. Uvidíte a zažijete toho podstatně více a bude to také zdravější na nervy. :-) ( oprava - sem tam i pohled na nějakou tu paničku není k zahození, ale všeho s mírou a hlavně opatrně :-))

2 0
možnosti
MH

V pohodě, já stíhám všechno - protože už tolik nefofruju jako kdysi.

0 0
možnosti
Foto

zdraví vás,Martine, cyklistka od čtyř let, která má zažito dost, aby opravdu dnes, kdy kolo stále láska a kdy odresovaná mohla o věcech snad mluvit. příběh: jako jedna z vedoucích na cyklokurzu na Churáńově je to pravda patnáct i více let... holky pomalu na předělanýách ukrajinách a v obyč tričkách projeli sedmdesátku na Šumavě terénem nahoru dolu oblečené,,nějak,, zatímco kolegyně v super věcech a na super drahých kolech k tomu kolu lásku prostě neměly... a po dvou dnech namožení a marodka... Současný boom trikotů a dresů a cyklo...už se mně samotné příčí. Neboť každý, kdo na kolo takto in sedne o sobě dává povrchní ale údernou zprávu , já jsem cyklista. Málokdy. S kolegou , co jezdí stále a umí, říkáme, že nej cyklisti byli naši dědové na ukrajinách v tesilkách a kostkovaných košilích, co si ještě vezli na řídítkách v bandasce oběd... do fabriky patnáct tam a patnáct zpět... denně.:-)R^

3 0
možnosti
MH

Díky Radko, cyklistko, děkuji za bezva příspěvek.

Jistě vítě, že když se taková ukrajina rozjela, ta panečku jela! Nezadržitelně, setrvačně! :-) Já mám trekingové kolo asi deset let staré, a na to moje popojíždění a zastavování mi bohatě stačí.

1 0
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 14,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy