Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Martine, já se bavil, i když důchodci jsou rozliční;-D

0 0
možnosti
Foto

Například i sem jsem se opozdil, a to tu není letiště

0 0
možnosti
Foto

J92a69n67a 47M33a48j70o61v74á

26. 8. 2014 20:42

;-)R^

Zatím dobrý. Přijet pro mne kdo nemá a mladí jsou na divoké cestování ještě malí. Za pár let pošlu hlášení ;-)

0 0
možnosti

Až za pár let? To si ale fandíte! Jsem já to ale nezdvořák, co? :-)Pardon.

1 0
možnosti

Bohužel, (ikdyž se to nemusí líbit) jste to popsal dobře. To není nic proti ničemu. Je to tak po generace - jiný přístup mládí a stáří. Tak jak jste napsal v posledním odstavci. Palec nahoru.

0 0
možnosti

Přesně tak, Marie. Tak to holt většinově je a nejspíš pořád bude.

0 0
možnosti

Kdybyste to narouboval na něco jiného, než na finanční strádání důchodců, bylo by to asi lepší. Ale co už s vámi. :-)

5 0
možnosti

Já vím, může to skřípat. Ale snad pořád lepší, než to naroubovat na sklerózu, popletenost, nesamostatnost a více tak zviditelňovat stáří.

3 0
možnosti

R^ Tož, někdy to tak synku može aj dopadnůť, ale šak co, svět sa nezboří !

0 1
možnosti

A máte recht, strécu. Nezboří sa aj iné, ešče večší vjecy. A za toho ještě synka díky.

0 0
možnosti

Naprosto zkreslující a nezdravé vášně vyvolávající článek. Jsme už taky důchodci a před dvěma dny jsme byli pro mladé na letišti. Do pet lahve džus s vodou, na čerpačce za letištěm u Tuchomeřic výborná káva z automatu (2 x 15,-) a možnost počkání, až mladí s kuframa vyjdou na parkoviště. Za 4 minuty z pumpy příjezd, naložit a odjez domů. Náklady na PHM nám samozřejmě děti rády zaplatily. Tak o čem je řeč?

10 1
možnosti

Jste fakt dobrej, jen tak dále! Článek tak berte pouze jako informaci, že ne každý nenadálou situaci bravůrně zvládá.

3 1
možnosti

Trefil jste hřebík na hlavičku. Karma.

0 0
možnosti

Díky, ale většinou se do vkusu čtenářů trefit neumím. Ale popravdě? Ani se o to nesnažím.

0 1
možnosti
Foto

No, já se vidím v obojím. Jsem stará -  mladá? ;-D

0 0
možnosti

Viděl bych to nejspíš tak, že jste zdravě (zatím ;-D) obezřetná.

0 0
možnosti

Jo, tak nějak to bude, chvilkama, jako bych se viděla :-)

0 0
možnosti

Chvilkama? Otevřte oči - řídíte! :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 14,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy