Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jenom takový, ne nevýznamný alzácký podfuček

Ale ne, to je od nich tak milé, takhle si předcházet zákazníka, pomyslím si, když mi za nákup na Alze za 14 000 Kč poslali na mobil zprávu, cituji: „Darek za Vas nedavny nakup – slevovy kupon na 200 Kc! Staci zadat kod…“ a pak následoval odkaz na jejich slevové stránky.

Tak paráda, toho využiju a už se těším na to, jak budu mít rychlovarnou konvici stojící 400 Kč, za polovic. Neméně překvapený jsem byl i jejich následnou druhou zprávou, v které reagovali na nákup asi za čtyři tisíce. Ne však zcela stejně: „Darek za Vas nakup – sleva 200 Kc na nakup nad 2000 Kc!“

Tak to mají pěkně promyšlené, tomu bych rozuměl a je to logické, chválím je. Za velký nákup sleva bez finančního omezení, za menší útratu sleva za příští větší nákup. Nu a protože konvice dvou tisíc nedosáhla, určitě použiju kód první, tedy ten na jakýkoli nákup.

Jenže ouha, i tak mi to při objednávání do košíku píše, že podmínkou slevy je nákup nad 2000 Kč. A to jsem zpozorněl, podivil se, to se mi nelíbilo. Ne že bych slevy vyhledával a lpěl na nich za každou cenu, ale když už tímto způsobem Alza získává zákazníky, měla by dostát toho, co slibuje a nedělat si z lidí blázny.

A na to já jsem háklivý, sklesle se smířit s ovcovským chováním, nechat se tahat za nos. Takže jsem se šel, (měl jsem cestu ke konkurenci hned vedle,) na to k výdejně zboží aspoň zeptat. Bylo mi sděleno, že kdybych udávanou slevovou stránku proklikl, tam bych se o dvoutisícové podmínce dozvěděl. Na otázku, proč je u jednoho slevového dárku text takový a u druhého jiný, podmínečný, jsem byl opět odkázán na prokliknutí. Hádání však nebylo mým cílem a stejně bych ničeho nedosáhl, tak se aspoň vyzpovídávám tímto způsobem.

Doufám, že se mnou bude aspoň někdo souhlasit, že taková textová nepřesnost není vůči zákazníkům pouze ojedinělou ledabylostí, ale je vysmívavá, hanebná a jednoznačně klamavá. Snad jsem někoho přesvědčil, že mi jde hlavně o princip, o to, nenechat se utáhnout na vařené nudli, nebýt nikomu pro smích. A proto vážená Alzo, tady máte dárek ode mě: „Vas uz nikdy vice, presedlavam na Mall,“ který doufám, používá praktik čestných.

Autor: Martin Hatala | pátek 23.1.2015 14:44 | karma článku: 30,53 | přečteno: 2992x
  • Další články autora

Martin Hatala

Odkaz lesního muže

Pomáháme a to je dobře. Ale nevím jak u vás, ale pro mě je pomoc všelijakým těm Bazalkám a Paraplatům taková neosobní, vzdálená, a fotky nemocných dětí mě spíš deprimují než motivují. Ale když se mi jednoho dne naskytla výpomoc

23.2.2024 v 11:52 | Karma: 16,54 | Přečteno: 362x | Diskuse| Poezie a próza

Martin Hatala

Je potřeba nakrmit koně

Traduje se, že kritickým dnem školních lyžařských týdenních kurzů je středa, a Karel se nad analogií svého údělu pousmál. On bude slaměným vdovcem necelé týdny dva, takže bát by se měl v pátek nebo až v sobotu?

3.2.2024 v 14:05 | Karma: 12,54 | Přečteno: 326x | Diskuse| Poezie a próza

Martin Hatala

Až přijde Klárka

Když se sestřička svého doktora už asi po sto padesáté, poslední dva roky už rezignovaným, znuděným tonem zeptala, kdy už konečně půjde do důchodu, on naopak mile až posměvačně odpověděl opět stejně, že až přijde Klárka.

27.1.2024 v 14:09 | Karma: 20,55 | Přečteno: 1098x | Diskuse| Poezie a próza

Martin Hatala

Mohl jsem být praktickým lékařem v Bruntálu

To kdybych si vzal moji první dívku Lenku, gymnazistku z Bruntálu, a zůstal bych i kvůli další kráse - Jeseníkům. Proto se mě nesmírně dotkla narážka hlavního hrdiny v novém seriálu ČT Smysl pro tumor: „Kdybych nedostal to

8.1.2024 v 15:51 | Karma: 28,62 | Přečteno: 1302x | Diskuse| Společnost

Martin Hatala

Myšičko myš, pojď ke mně blíž!

„Jste první,“ hlásil nám hostitel hned po pozdravu na uvítanou. A mně jako soutěživému snaživci začalo vrtat hlavou, co tím, že jsme první, myslel. V čem jsme první? Ať už to bylo v čemkoli, tak si zasloužíme cenu nebo aspoň

6.11.2023 v 13:51 | Karma: 17,75 | Přečteno: 541x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Izraelský ministr Ben Gvir měl nehodu, auto po nárazu skončilo na střeše

26. dubna 2024  19:04

Izraelský ministr národní bezpečnosti Itamar Ben Gvir měl autonehodu ve městě Ramla ve středu země....

EU se od zemí jako Česko naučila hodně o Kremlu i Putinovi, řekla Leyenová

26. dubna 2024  18:09,  aktualizováno  18:29

Díky hořkým zkušenostem, které mají země ze středu a východu Evropy se Sovětským svazem, se...

Zkusil unést hocha ze školky, vydával se za jeho matku. Mladík dostal rok vězení

26. dubna 2024  18:16

Nejprve telefonicky a poté i osobně se čtyřiadvacetiletý muž snažil vynutit si vydání chlapce z...

Po havárii na koloběžce skončil v řece, bezvládného muže museli oživovat

26. dubna 2024  17:24

Bezvládného muže vytahovali krátce po čtvrteční půlnoci policisté z řeky Svitavy v brněnských...

  • Počet článků 625
  • Celková karma 14,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy