Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Promiňte, nejsem umělec. Měl jsem tu pohádku sice nahranou, ale smazal jsem to bez shlédnutí.Podle mého názoru má vánoční program vytvářet milou, naivní a lásky plnou atmosféru. Z reakcí lze usoudit, že "Žito" to nesplnil. Nevím kolik to stálo, nevím za co a kdo ten grand na tuto pohádku dostal, ale podle reakcí to byl propadák. Dál se není o čem bavit.

0 0
možnosti

;-D trochu nevím, kde si autor dělá legraci a kde to myslí vážně.

Problematika přehrávání spočívá v tom, že je to termín stejně oblíbený jako hodně vágní. V divadelnictví i filmu je úplně běžné, že se postavy nechovají jako lidé v civilním životě. Ty postavy se stylizují, aby výsledek nebyl nudný. Dělá se to v komediích, pohádkách, westernech a jiných žánrech. Míra té stylizace je na úsudku umělců a když je to pro hodnotitele za čárou, řekne se, že přehrává(přičemž velkoryse opomíjí, že v tomto se dá udělat chyba oběma směry) Postavy a jejich stylizace od Buriana nebo Menšíka měly divácký úspěch, zatímco Šafaříkův Žito úspěch neměl a rámcově se řada lidí shodne, proč.

Nedokáži úplně srovnat Neckářův výkon se Šafaříkovým, ale Neckář měl oporu v lepším scénáři, ostatních postavách a písničkách, zatímco od Šafaříkových nedostatků nemělo pozornost odpoutat co. Ve filmu neplatí pořekadlo o nejslabším článku.

3 0
možnosti
Foto

Pokud si na tuto kvalitu zvykneme, za pár let nám každá podobná hrůza připadne zcela normální. Ale dle povrchnosti, která obecně vládne se nebude čemu divit.

4 0
možnosti
Foto

Taky si myslím, že se natočilo dost větších průserů. Sám jsem pohádku dokoukal.Nevybočila sice z průměru, ale propadák to nebyl. Ovšem co člověk, to názor...

4 0
možnosti

Tak takovou bídu jsem nečekal!

0 2
možnosti

Vzdávám hold Vaší statečnosti, já ji v sobě nenašla ... stačila mi upoutávka.

1 1
možnosti

Mě pohádka nebavila, protože kolem mě bylo naštěstí hodně milých lidí, vnučky nadšené z dárků. Tak se na tu pohádku podívám v klidu. Pak se mně třeba bude líbit.

0 0
možnosti

Osobně má můj velký obdiv každý kdo dokoukal do konce.

5 0
možnosti

Já mohu jen konstatovat, že pohádka o Žitovi měla vyšší kvalitu, než veškeré kritické články na ni.

3 0
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy