Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

No rozdíl od Vás mě "přehrávané" herecké výkony pana Buriána a Menšika ve srovnání s dnešními výkony herců připadaly velmi kvalitní...

7 0
možnosti
MH

Vždyť povídám, zvykli jsme si. :-)K Buríánovi se mi teatrálnost hodí, ale Menšíkovi na chuť fakt ne a ne přijít.

0 0
možnosti
MS

Pokud nemůžete přijít na chuť Menšíkovi a mluvíte u něj o přehrávání, tak začínám trochu pochybovat o vaší schopnosti recenzovat filmy.

0 0
možnosti
MH

O filmech pochybujte, nejsem z branže. Já vyhrál jenom soutěž literárních recenzentů. Anebo se smiřte s tím, že ne každý má Menšíka rád. I když to není film, to jeho křiklounské silvestrovské povídání mě vždycky dodělalo.

0 1
možnosti
MS

O přehrávání lze mluvit jen v případě filmových a divadelních rolí. Pokud v roli moderátora bavil silvestrovské publikum, je dost nefér přisuzovat mu přehrávání, protože v takových situacích se to víceméně očekává.

0 0
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy