Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ještě pořád nemáš nového Kavalíra?:-)

0 0
možnosti

Jojo, to není dobrý, mít názor na to, o čem vím kulový...:-) Takže o páničkovi tady taky každý ví kulový, ale názor už všichni mají, a k tomu palečky nahoru.;-D

Nejblbější je nevidět si na špičku vlastnho nosu.

Ale Béda byl určitě fajn pes, to zase jo.:-)

0 0
možnosti
Foto

Kdyby to šlo deset palců, moc hezký článek.R^ Jako pro mne napsaný. Béďa je jistě super pes, horší to bude s pánečkem.Děkuji za hezčí den.V

0 0
možnosti

No, tak všem diskutérům děkuji, reakce mě fakt překvapily.

0 0
možnosti

Lidi toho nakecaj, že?:-D

Není nad vlastní zkušenost, protože v tomto případě "pomlouvaný" tvor se nemohl bránit. A paníček něco nezvládl...

Dobrý článek!

2 0
možnosti
Foto

R^prostě jste si sedli:-)psi stejně jako lidé, bývají zlí jen protože mají zlé zkušenosti

1 0
možnosti

No bombaR^. Děkuji za krásný, moudrý a srdečný blog:-).

1 0
možnosti

Nepřehánějte. Dva měsíce mi ležel ladem skladem, než na něj došlo.

0 0
možnosti
Foto

Vlídně na ně mluvit, necenit zuby a většina psů si tě oblíbí hlavně pomoci drbání R^;-D

0 0
možnosti

Velikostí z něj šla hrůza, ale jak říkáš, šel jsem na něj po dobrém.

0 0
možnosti

Nebezpečný pes,blbost, prostě jste mu sednul a nebezpečný je jeho páníček....

1 0
možnosti

No samozřejmě, a proto mu utekl! Pes se mi líbil, páníčka nebrat!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS