Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nešidil jsem a četl od začátku do konce. Jako PITOMÁ KOPEC NĚMEC, nejsem schopen se k tomu vyjádřit 8-o, ale budu se učit, slibuji!!Přeji Ti, Martine, co nejvíc bezproblémový život!:-);-D TAKOVÝ...

0 0
možnosti

Ahoj, díky, nepodceňuj se a měj se!

0 0
možnosti
Foto

Vás nezklamat musí být asi nadlidský úkol :-/

2 0
možnosti

Ačkoli jízlivá poznámka, odpovím na ni: Uvědomte si, že na základě textu řešíte moji povahu, a to je velmi opovážlivé, drzé a ženské. Přínosnější by se byl příspěvek k tématu.

0 0
možnosti

P69e32t11r 43T49o35m69e55k

24. 7. 2017 18:01

A kdo byl podle vás protagonista filmu Romeo a Julie? Představitel Romea nebo Julie? Nebo to byl film bez protagonistů? Dál už jsem nečetl, protože zjevně hledáte zápory za každou cenu.

3 0
možnosti

Zklamu vás, nehledám zápory za každou cenu. A co se tvou protagonistů týká, v blogu píšu, že o tom dá polemizovat. A jak vidno, v určitých filmových případech se dva protagonisté přímo nabízí. Hlavně ať někdo nevymyslí protagonistu a hlavního protagonistu.

0 0
možnosti

Tak jsem si říkal, co tak strašného Marek Eben provedl, že vás zklamal. A on označil za hlavní protagonisty dvě hlavní postavy filmu ! To je fakt hrůza!! Dám vám příklad: Jak byste označil manželský pár, o kterém je celý film ? Například "Válka Roseových ? :-P

4 0
možnosti

P97e46t82r 92T34o35m14e78k

24. 7. 2017 18:02

Pardon. Psal jsem vlastně to samé jako vy, protože jsem si diskusi nepřečetl.

0 0
možnosti

J85a62n 13R31á95ž

24. 7. 2017 16:54

Mně trhá uši, když sportovní reportér řekne že hráč musel odstoupit pro bolest v koleni nebo, že basketbalistu omezuje zánět v rameni.

0 0
možnosti

M13i60l60a10n 75B72í61l20e69k

24. 7. 2017 17:09

Myslíte tvar koleni/rameni? To je tuším podle pravidel přípustné.

0 0
možnosti

M53i78l54a45n 15B43í14l22e76k

24. 7. 2017 16:48

K oslovování 1. pádem. To není novodobá záležitost, ale zvyk převzatý z němčiny. Myslím, že i v těch Hříšných lidech je slyšet častěji takové "pane Brůžek" než vokativ:-)

1 0
možnosti

J30a60n 19R57á38ž

24. 7. 2017 16:59

Je hodně příjmení, zvláště těch "počeštělých", které správně skloňovat neumí ani většina universitně vzdělaných lidí. Takže i proto se tak často používá první pád.

0 0
možnosti

Delší pauzicka je jako vaše malé odbočení...:-)

0 0
možnosti
Foto

Mně se Vaše povídání líbilo. Občas mě napadá něco podobného. Ale jsem nesoustavný a nezapíšu si to.

Scénárista, ne režisér, je ten, kdo udělá či neudělá film.

0 0
možnosti

MB je a byl pro mě vždy něco jako jak nej vůz z MB, už jen svou empatií vůči hostovi a divákům a i jeho nelehkému osobnímu životu.

2 0
možnosti

Na druhou stranu, víte, kolika lidem to alespoň mírně napovědělo, co slovo "protagonista" znamená?

V projevech mluvených i psaných mám větší noční můru. Valná část lidí patrně chyběla ve škole, když se bralo stupňování přídavných jmen. Pak je najednou něco "víc drahé" ...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS