Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-) Jak tě znám, mohly se ti stát oba příběhy. Ale protože nejsi "krvelačný" a na kolegyni bys nenadával ani v duchu, myslím, že se ti stal příběh druhý. :-)

0 0
možnosti
Foto

Při čtení jsem si uvědomil, jak jsem mohl křižovat Evropou bez klimatizace v letní čas, dnes bych to určitě NEDAL! Také nesladím R^:-)

0 0
možnosti

Tudle jsem slyšel v rádiu informaci, že rozdíl přechodové teploty z klimatizované místnosti do venku, má být maximálně pět stupňů. Z toho by se dalo vyvodit, že optimální by měly být stupně tři, dále mi z toho zle - nedobře vychází přínosnost klimatizace. Anebo jinak: vím o nebezpečí náhlého teplotního skoku, ale paní mediální redaktorka se zřejmě sekla o 5 - 10 stupňů.

A takové blafy někteří poslouchají a žerou každý den.

0 0
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy