Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jeden chirurg mi řekl, že lékárnička je jen pro policajty. Že s tímhle nikoho stejně nezachráníte.:-P

0 0
možnosti

Jsou tam všelijaké ty fáče, tak pořád lepší, než na krvácející rány trhat trička, ne? Takže vyměňte chirurga:-)

1 0
možnosti
Foto

Martine, já jako příležitostný a občasný a skoro nikdy nepijící, jsem dopadl VŽDY jako odvážeč těch nametených kamarádů domů. Často to bylo do rána. Ještě že mě řízení baví, jen peněženka sténala. Pro zábavu ať to ale stojí co to STOJÍ!!R^R^;-D

0 0
možnosti

J94a54r51a 82R73a31n73k

19. 4. 2017 17:02

To bude na medaily od Milose:-)R^

1 1
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy