Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M13a66r11t21i36n 47G52o40l73o33m31b10e83k 6375195533456

Děkuji za reklamu v televizi. Mám vždy čas jít do kuchyně pro nějakou dobrotu nebo na záchod či se vysprchovat aniž bych přišel o pořad, který sledují. Z reklamy však nevím nic a nevadí mi to.

0/0
17.4.2017 8:35

M37i28l82a32n 93P93i42k12o85l12a 2139417940582

No tak, bez reklamy to asi uz nikdy nepůjde. Ale nejsou přece jenom samé pitomé a stupidní reklamy, třeba ty ke Fofole si pustim na Youtube občas i teď,nebo ty současné i minulé s Ivanem Trojanem, nebo "domácí žvýkani".

0/0
17.4.2017 7:09
Foto

Š10t61ě85p37á46n89k27a 15B48e56r59g53e49r26o29v29á 8183411740930

Také si, Martine, nekupuji, co vidím v reklamě ;-D má na mě naprosto odrazující účinek.

Navíc se na televizi dívám minimálně, ale poslední dobou mám pocit, že vysílají reklamy prokládané filmem, nikoliv naopak. :-/

+5/0
16.4.2017 19:37
Foto

J49a13r25o11m19í72r 68P19e49t44ř49í98k 6774741309488

V naší televizi máme zabudované zařízení na sledovanost.

Uřvané, vlezlé a doslova agresivní televizní reklamy nám vadí tak strašně, že jakmile do filmu skočí reklama, tak buď přepneme na jiný kanál, nebo se odhlásíme ze sledování.

A kolikrát se stane, že pokud je ve filmu příliš mhoho reklam, tak se na film ani nedodíváme. Televizní reklamy naprosto zničily filmovou kulturu. Dá se zodpovědně napsat, že současná televizní reklama je atentát na kulturu.

A pokud reklamu z nějakého důvodu včas nevypneme, tak též ignorujeme zboží, které televizní reklama nabízí.

Za článek karma R^

+2/0
16.4.2017 18:57
Foto

W97a98l72d62a 28W32i79n36t72e50r 6537269811669

R^ Souhlasím a jen k poslední větě - zboží neignorujete, byť si jej nekoupíte, protože moderní filosofií TV reklamy je naprosto něco jiného - dát povědomí o produktu a nejlépe to funguje skrze naprosto stupidní příběh, narozdíl od propracovaného a vtipného děje, ve kterém produkt zřídka kdy vynikne, jak se stalo ke zlosti inzerentů v reklamním snímku "Bóbika", který byl z pohledu reklamního průmyslu vnímán jako naprostý debakl. Tím, že nějakou reklamu odsuzujete a v souvislosti s ní vzpomenete i značku produktu, je vítanou zprávou pro inzerenty, že jste reklamu sledoval a o tom jim primárně jde. Nikdo nepočítá s tím, že bude zahájen útok na regály v supermarketech po odvysílání reklamního blábolu, ale výsledky jsou, dokonce statisticky predikovatelné, je li mířeno na cílovou skupinu a proto se to reklamnímu průmyslu vyplatí - je mít na paměti, že nějaké procento z cílové skupiny naletí hloupé reklamě ihned, další procento chce jen vyzkoušet novou značku, další procento si vybaví, že se značka objevila v TV a zkusí a další procento po tom sáhne, že je povědomá značka nejblíže u pokladny a nechce se jim tahat vozík někde dozadu. Těžko určit, zda ti zbývající jsou v převaze, ale ti co koupili, zcela uhradili cenu reklamy a to se vyplatí. :-) Televize také nechce přijít o svůj finanční příjem a proto volí zákeřný způsob : reklamy bez předělů, aby se stačila mihnout značka před přepnutím a necitlivého vkládání do děje filmu, navzdory dříve proklamovaným pravidlům a žádné televizi nejde o prodejnost produktu, ale o dostatek inzerentů ochotných zaplatit vysílací čas nezanedbatelnou sumou a kritika na reklamu to jen posiluje. Když už ignorovat, pak i nezmiňovat nepodařenou reklamu a už vůbec ne značku a tvrdit, že sledujete placené kanály bez reklam - to už zasadí citelnou ránu.

0/0
16.4.2017 23:39

H93o71r66s10t 19A96n45t83o27n 72H31a17s64l13b17a60u74e74r 3958804316186

Chtělo by to osobně reklamy tvořit, prý se tím dají namastit všechny kapsy. Martine, přeji ti dny bez reklam a bez teplých ponožek a povedené dny velikonoční celé rodině!!R^;-D tedy VESELÉ DNY...

0/0
16.4.2017 9:33

M68a21r75t26i33n 88H38a68t28a52l36a 2825491768411

Díky, díky, o veselé Velikonoce se postaral už včerejšek. Prohra 13:0 v pralesní fotbalové lize:-):-)

0/0
16.4.2017 9:44
Foto

M77a65r33t12i23n 81F98a40l20t67ý75n 9291216754778

Konečně jste pochopil pravý smysl reklamy! Bravo! Gratuluji.

Možná jste už pochopil i to, proč Vás tehdy nepřijali ke spolupráci.

+1/0
16.4.2017 9:23

Z29d11e44n85ě12k 54Š33i91n72d56l55a58u53e78r 5807816635392

R^ Ale nebojte, tohle stadium brzy překonáte. V tom dalším, mnohem příjemnějším, Vaše oči a uši sice jakousi reklamu budou vnímat, ale mozek nedovolí, abyste si to uvědomil.

+2/0
16.4.2017 8:21
Foto

K28a95r19e71l 77M17á36d68l80e 6644571564683

Souhlas a karma. Zrovna před tímhle článkem na mne zase spustil ten vlezlý cajdák od Poděbradky (dnes poprvé, ale včera snad 10x). Takže i kdyby teď byla Poděbradka v akci nejakčnější, sáhnu po konkurenční vodě.

+3/0
16.4.2017 8:07





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.