Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jsem asi v polovině této knihy a s její recenzí víceméně souhlasím. Jinak musím obdivovat hroší kůži autorky, s jakou snáší podrazy svých podřízených a zejména nadřízených. Já být v její kůži, tak už dávno sedím za těžké ublížení na zdraví. Asi i proto jsem od 90. let na volné noze jako OSVČ. :-)

0 0
možnosti

Martine, děkuji Vám. Jsem potěšena, že pro Vás přečtení mojí knihy nebylo ztrátou času:-)

1 0
možnosti

Ani těch dvou dalších:-)

1 0
možnosti
Foto

Už jsem četla, Jitka je bojovnice R^

1 0
možnosti
Foto

Martine, Jitku mám rád nejen z důvodu, že bojovala v českém Makru a já podobným způsobem v německém Metru. Já svůj boj jen blogoval. Díky, její knihu si stáhnu DÍKY TOBĚ. Další důvody proč je mi Jitka sympatická: není jen hezká, ale umí také bojovat. Zdravím Jituli i Tebe!;-D

1 0
možnosti

Horste, Váš blogový boj jsem četla ráda. Taky zdravím:-)

0 0
možnosti
Foto

Martine, Vy víte, že Vás mám ráda, tak jen malé upozornění - píše se "zezdola" a "seshora" ;-)

0 0
možnosti

Jistě, moc dobře vím o tom, jak moc mě máte ráda...

Nemám u sebe pravopisný slovník, takže musím vzít za vděk ne vždy vševědoucím internetem, z něhož kopíruji text, který Vaši suverenitu v závěru zpochybňuje:

2 Psaní předpon s(e)-, z(e)- ve slovech domácích

2.1 Slova s předponou s-

Předpona s- naznačuje a) směřování dohromady: scelit, shromáždit se, spojit, sjednotit, smluvit se, sblížit se; b) směřování shora dolů, po povrchu pryč: sklonit, sklopit, shýbnout se. U mnohých slov je třeba si způsob psaní pamatovat, neboť původní význam si dnes již neuvědomujeme: skončit, slevit (sleva), sprovodit, stěžovat si, strávit, stvořit, stýskat si; stěží, shora (ze shora).

Navíc si spíše myslím, že je možná a tedy správná i varianta oddělená: ze zdola, ze shora. I se shora ( seshora ) jako z povrchu pryč je samozřejmě správně, ale o to se v mém textu nejedná.

Ať už náš spor dopadne jakkoli, jsem moc rád, že mě čtete a jestli jste až teď našla nesrovnalost, jsem tomu rád, protože ba ani já, světe div se, nejsem dokonalý :-)

0 0
možnosti
Foto

Hele...tohle bylo ale docela celé pochvalné...i když sis něco našel :) překvapuješ R^

3 0
možnosti

Ano, vždyť se jednalo se jenom o "malé" upozornění:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy