Martin Hatala

Kdyby se pořádala soutěž v usínání…

rval bych se o první místo s manželkou, protože zrovna v tom jsme oba fakt dost dobří. Bylo by jedno, kdo z nás by vyhrál, pořád by to bylo v rodině, ohrozit by nás mohl snad jenom nějaký vtipálek se spavou nemocí.

13.9.2022 v 12:05 | Karma článku: 13.87 | Přečteno: 334 | Diskuse

Martin Hatala

Zdálo se, že ztrátou padesátikoruny ušetřím deset korun

Jak tomu máte rozumět? V tomto okamžiku složitě, po přečtení jednoduše. Důležité je také to, že šťastně tak jako v nadpise to mohlo dopadnout, ale bohužel nedopadlo, a že příběh se nestal mně. Přesto ho převyprávím v „ich“ formě.

28.8.2022 v 15:41 | Karma článku: 22.79 | Přečteno: 781 | Diskuse

Martin Hatala

Měšťáci z městečka "S" konají akčně

Je teplý letní den, vracím se z koupačky k autu, když v tom mě náhle postihne nutkání. K autu to mám už jenom pár metrů, nebylo co řešit. Pro tyto případy, a že jich už bylo, vozím v autě toaleťák.

17.8.2022 v 15:35 | Karma článku: 19.77 | Přečteno: 537 | Diskuse

Martin Hatala

Taky míváte před barákem loužičky?

To si tak jednoho krásného podvečera s přáteli libujeme v naší zahrádce, když v tom od silnice vyběhne z auta žena s malým dítětem způsobem, z kterého se dalo vyvodit jen jedno jediné. Dítě si vynucuje čůrání!

26.7.2022 v 14:38 | Karma článku: 22.37 | Přečteno: 883 | Diskuse

Martin Hatala

Láska na první pohled - třešně!

Vejdu do Elka, míjím květiny, ale hned u pultu s ovocem vidím třešně, nabírám třešně, třesu se na třešně! Tím víc, když se pyšní slevou z 24,90 na 19,90! A když se k tomu přidá chlapské když musíš, tak musíš, není co řešit.

6.6.2022 v 12:58 | Karma článku: 20.26 | Přečteno: 460 | Diskuse

Martin Hatala

Noční návštěva

Přece nemůže být náhoda to, že když se v noci probudím, mám taťku v hlavě. Nemám mu to za zlé, vždyť i já na něj často a rád vzpomínám, byli jsme si hodně blízcí. Poprvé, když jsme se na sebe naladili, ptal se mě pořád na to samé:

29.5.2022 v 17:34 | Karma článku: 14.80 | Přečteno: 295 | Diskuse

Martin Hatala

Reklama na to, abych se díval na reklamu? A to jako fakt?

Když jsem na Primě viděl první verzi reklamy na reklamu, řekl jsem si, že to je jenom úlet, taková hovadina se co nevidět ztopí, vyšumí, tak jako některé nepodařené filmy ve stylu Žralok v hlavě nebo Případ nevěrné Kláry. Jenomže

14.5.2022 v 16:00 | Karma článku: 45.69 | Přečteno: 10202 | Diskuse

Martin Hatala

Šárka Medková – Cesta do blikajícího pekla

Memento Radka Johna, Můj život s gamblerem Martiny Bittnerové, nyní třetí knížka o závislosti, kterou jsem četl. Tu první si pamatuju pramálo, knížky Martiny a Šárky více, přičemž se nabízejí ke srovnání.

29.4.2022 v 12:17 | Karma článku: 20.44 | Přečteno: 883 | Diskuse

Martin Hatala

Leoš Mareš - chvástal obecný

Tomu, že má LM drahé auto, kožich a plnou prkenici, uvěříte zcela jistě snáz, než kdyby vás někdo přesvědčoval o opaku. A proč je tomu tak? Protože o tom pořád kecá!

23.4.2022 v 14:55 | Karma článku: 28.59 | Přečteno: 1211 | Diskuse

Martin Hatala

Prý se zabývám "kravinama", ale když mně to tak vadí!

Konečně jsem zhlédnul film Karel, na čemž by samo sobě nebylo nic úchvatného, jenomže k reakci mě vyprovokovala scéna, v níž pan profesor Trněný pobízí pana Karla s manželkou, aby se u něj posadili. Neuvěříte, co mám na mysli.

12.4.2022 v 16:33 | Karma článku: 44.81 | Přečteno: 7675 | Diskuse

Martin Hatala

Ale ona tak někomu může připadat!

Jen výjimečně a obvykle pozdě, jak je tomu i tentokrát, komentuji aktuální dění, tedy jakýsi přehmat ohledně paní Saskie Burešové, kterou stále nemůžu vyhnat z hlavy. Sázím tak na to, že se z toho vypíšu. Ať se na mě nikdo

29.3.2022 v 8:01 | Karma článku: 33.70 | Přečteno: 2124 | Diskuse

Martin Hatala

Sousedka - trýznitelka

Karel trhá v zahradě angrešt a tuší, že za ním zase přijde. Kdo? Neposedná sousedka! Neví však, s čím na něj vyrukuje tentokrát. Nemýlí se! Dveře se otvírají, zavírají, přibližuje se. S hrníčkem! Karel začíná více než tušit,

8.3.2022 v 16:04 | Karma článku: 26.08 | Přečteno: 1284 | Diskuse

Martin Hatala

Promiň mami, promiň armádo a málo tataráku?

Vkrádat se někomu do mobilu, to samozřejmě nikomu nikdy, ale když už takhle někdy poblíž ženy sedím, to se kolikrát rád vedle natáhnu, abych zjistil, čemuže se najednou tak hurónsky směje, když zrovna nežvaním. Toho dne se však

17.2.2022 v 16:55 | Karma článku: 20.92 | Přečteno: 734 | Diskuse

Martin Hatala

Chleba za 99 Kč

Šmajdám si to takhle v jednom pardubickém obchodním centru s tím, že si koupím pečivo, až narazím na ten správný prodejní ostrůvek. A nestačím se divit! Koláček za 35, ale co hlavně, chleba za 99 Kč.

27.1.2022 v 13:37 | Karma článku: 35.72 | Přečteno: 1823 | Diskuse

Martin Hatala

Rozhodnuto, ples bude ve stanu!

Když jsem se před 5 lety stěhoval z útulné chatičky za současnou manželkou do..., no prostě do bydlení jiného, postupně jsem si začal uvědomovat, že: Ačkoli se jednalo o místo pouze 35 km vzdálené a pracovní místo přibližně

20.1.2022 v 14:59 | Karma článku: 20.60 | Přečteno: 579 | Diskuse

Martin Hatala

Raději rychleji než pomalu

Serpentiny takzvaného Hlinečáku už nějaký rok znám, a tak vím, jak ošidné umějí být. Nejvíc samozřejmě v zimě, kdy nejedno auto poznalo, že příkopy jsou tu rozličně hluboké. Velkého bacha i na mokré listí a nějakou tu spadnutou

16.1.2022 v 8:15 | Karma článku: 11.66 | Přečteno: 335 | Diskuse

Martin Hatala

Vodovrah

Nejenom k odpolední kávě jedna nejistá povídka. Když ji náhodou dočtete, zjistíte, proč se jmenuje tak, jak se jmenuje.

21.11.2021 v 13:12 | Karma článku: 13.56 | Přečteno: 299 | Diskuse

Martin Hatala

Setkání s pašeračkou Terezou

Jedu autem domů z práce hlineckými serpentinami nahoru a dolů, to jo, to můžu, kroucení volantem mám rád. A taky rychlost samozřejmě. Předjedu jednoho, pak zase druhého, stihnu i toho třetího hlemýždě ještě před zatáčkou?

25.10.2021 v 12:24 | Karma článku: 23.56 | Přečteno: 1058 | Diskuse

Martin Hatala

Osuškový průser a pramen v koupelně

To máte tak. Nemám problém s tím, když jsou v koupelně dvě osušky - moje a manželky. Když rozdílných barev, je to lepší, ale zvládám rozlišit i odstín jednobarevné. Tedy, když je rozdíl světlé a tmavé barvy dosti výrazný.

21.8.2021 v 16:16 | Karma článku: 18.25 | Přečteno: 604 | Diskuse

Martin Hatala

Náhodný zachránce bude muset vysvětlovat

Aby toho nevšedního večera Karel usnul ještě před půlnocí, musel si vypomoct práškem na spaní. Avšak po probuzení rychle pookřál a zapnul notebook, jestli to ve zprávách na internetu bude. Nepřekvapilo ho, že bylo.

25.7.2021 v 8:12 | Karma článku: 27.81 | Přečteno: 1359 | Diskuse
VIP
Počet článků 625 Celková karma 16.16 Průměrná čtenost 1553

Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Recenzent - Knihy.iDNES.cz Moje knihy na iDNES.cz - Knihy.iDNES.cz

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

více