Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dnes na ceste do CR jsem se zastavil v Michelsneukirchen u mistniho pekare a mimo jine koupil kilovej chleba z kamenne pece drevem vytapene za € 4,40. Ale nepozvu vas k ocutnani, sezerem ho s manzelkou sami.

0 0
možnosti
Foto

Inu, laciněji tady už asi nebude. K chlebu za stovku bude všem docela dobře pasovat "Královské kuře" od Alberta, v chlazené mrtvé váze bez peří a hlavy za 99,90 Kč/kg. ;-)

0 0
možnosti
Foto

To je přímo Baťovská cena.

0 0
možnosti
Foto

Kde jste do teď žil a co jedl? 8-o

0 0
možnosti

Když si přivezu bochník z Bavorska za 3 E, vydrží týden...tady 3 dny a stojí podobně...

1 0
možnosti

Nojo, to se ale na nej musite divat jak opravdovej chleba vypada.

0 0
možnosti

J10a44n 75D15o47u76š36e45k

27. 1. 2022 18:17

Pokud za to stál... Já bych svůj kváskový s drcenými konopenými semeny taky nedal za levno i když je jeho výroba za pakatel.

0 0
možnosti

Nejdražší chléb peče Islanďan na pražském Újezdě. Občas ho koupím, stojí 130 Kč, konkrétně druh Old Charles. Je vynikající, doufám, že jeho kvalita příliš nepoklesne, jak bývá v našich luzích a hájích obvyklé ...

1 0
možnosti

U nás se dá koupit řada druhů výbornýho chleba z několika okolních malopekáren za +- 50 Kč. Když si vzpomenu, že před 40 lety chleba stál 5,60 a platy se oproti 80. létům nejméně zdesateronásobily, je to furt dost dobrý.

4 0
možnosti

Tak o tom vybornem chlebu take basnil kamarad z Jablonecka a kdyz jsem za nim prisel s tim vlastnorucne upecenym vykulil voci a prohlasil: "Ty vole" na tenhle chleba je hrich si jeste neco davat.

Snad to v tech uvozovkach projde.

Kdyz ne, mate smulu, vickrat nebudu administraci pokouset.

0 0
možnosti

Ano, ano a to je ten důvod proč chleba peču občas doma....:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy