Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J74a38n 44Š45i61k

17. 3. 2020 22:18

Na FB jsem četl zpověď doktorky jednoho odběrového místa na testy. Doktoři a sestry se na nich hroutí už teď, protože tam chodí zástupy lidí bez příznaků. Někteří dokonce fingují kašlání či tvrdí, že mají horečku a jsou přitom bez teplot. Vůbec si neuvědomují, že tím, že jdou na odběrové místo, je pravděpodobnost, že přijdou bez viru a odejdou s ním, docela vysoká.

1 0
možnosti
MH

Nad tím fakt zůstává rozum stát. A ještě se to zhorší, když dorazily půlhodinové rychlotesty.

0 0
možnosti
JS

Máte úplnou pravdu. Navíc, jestli si někdo myslí, že když se proto, že se setkal s někým nakaženým nebo byl někde v cizině, a nic mu není, nechá otestovat před koncem inkubační doby, a vyjde mu to negativní, že má vyhráno, tak se hrubě plete. To že např. 3. den po kontaktu je negativní, neznamená, že např. 10. den nemůže být pozitivní. Takže jen zabírá místo těm, kteří už mají příznaky a potřebovali by to rychle.

1 0
možnosti
MH

Děkuji, přesně to jsem chtěl taky napsat, ale zapomněl jsem na to.

0 0
možnosti
Foto

Konečně někdo rozumný R^

0 0
možnosti
MH

Hmmm... A že to říká paní Moudrá, potěší to dvojnásob :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy