Diskuse

Pohov, vizita!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

Ahoj. Tak si všechno hlavně zapamatuj, kdybys byl třeba zase někdy pacientem.:-)

0 0
možnosti
PC

Mizí ohleduplnost, mizí slušnost. Ale s tou doktorkou - to je tedy fakt síla!

KarmaR^R^

2 0
možnosti
Foto

I54v56a79n 90M63a86r84e40k

1. 2. 2020 19:42

Zdá se, že od dob doktora Grünsteina, úroveň vizit v některých špitálech poněkud upadla? 8-o;-(

1 0
možnosti
PV

Je otázkou, kam se tato společnost posouvá - a dobrý pocit z toho nemám.

Patřím k lidem pro které je doktor, policista a učitel člověk, který má vždy pravdu a je nutné je poslouchat.

Bohužel dnes mnoho lidí nechce respektovat žádná pravidla natož povinnosti.

A co prostá a obyčejná slušnost - porozhlédněte se třeba na politické scéně a řekněte mi, kde zmatení lidé mají čerpat příklady.

Dnes si pro jistotu nikoho a ničeho nevšímáme, protože pokud někoho upozorníte na nevhodné chování, tak večer vás rozmáznou na Facebooku nebo Youtube.

6 0
možnosti
Foto

Dobrý,...díky, kolego. ;-DR^

0 0
možnosti
MH

Máme to holt "úsměvné."

0 0
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy