Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D

... přidala bych ještě ten slastný pocit, když si nastavím budík o 10 minut dříve a při zvonění zmáčknu - odložit, a tetelím se, že si ještě chvíli pohovím ;-)

0 0
možnosti
Foto

Martine, tak to opravdu často bývá, tak ať se Ti to často nestává!!;-D

0 0
možnosti
Foto

... když ospale přijdete do koupelny a na zubní kartáček si dáte krém na obličej, nebo dokonce balzám na vlasy... Na to expert můj muž. ;-D

2 0
možnosti
Foto

Nedávno jsem četl, jak si někdo místo pasty omylem koupil (a použil) fixační krém.

1 0
možnosti
IL

Moje zkušenost se spánkem: místo prášku na spaní, raději riskuji nevyspání a převalování se v posteli. Po prášku na spaní, jsem měla hroznou kocovinu, byla jsem nepoužitelná na celý den. Kdysi jsem četla, že asi 20 minut relaxování vydá za několik hodin spánku. Relaxovat, vypnout mozek, někdy se podaří i zaspat a pokud ne, tak budete odpočatý, jako kdyby jste spal několik hodin.

4 0
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy