Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Martine, rád jsem si to přečetlR^

0 0
možnosti
KL

Na čem jste tam jel? A proč? Abyste je naštval? A jak to dopadlo?

0 0
možnosti
MH

Na sedačce a pode mnou byla čtyři kola, protože jsem chtěl projet, a dopadlo to tak, jak uvádí závěr. Vysvětlení všeho: text je povídka uveřejněná v sekci Poezie a próza.

0 0
možnosti
PK

Co mi to jen připomíná? Diskusi s myslivcem, který mě potkal v lese se psem bez vodítka. Musím podotknout, že pes je borderka a má ovčácký výcvik a tedy charakter by se dal vystihnout nápisem na policejním autě..,,Pomáhat a chránit" a srnky, vysoká,zajíc, to nám běhá přes cestu každý den a nezájem. A naši myslivci to vědí a tolerují, ale byl jsem mimo náš rajon.

No ale ta diskuse...nejprve jsem se dověděl, že jsem v honitbě, pak se dověděl on cosi o myslivcích, horších než komunisti a o zálibě ve vraždění zvířat, které chovají v levném chlívku, totiž v lese...pak jsem ho dal na stopovačku a odtáhl jsem....zákony se musí dodržovat a tak jsem ho pustil až 200 metrů od nemovitosti.

Poučení, do lesa jedině s vlkem,tygrem,nebo opicí,ty v mysliveckém zákoně nejsou identifikováni....;-DR^

0 0
možnosti
KL

Pes na volno?! V honitbě? To není chytrý nápad.

0 0
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy