Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Martine, a ty už jsi měl radost, že budeš mít levný přívěs za auto. Jezdit s přívěsem by zase nebavilo mě. Hezký a povedený sváteček!;-D

0 0
možnosti
LJ

Někdy bych však zdrobněliny doporučoval. Třeba jsem byl svědkem jedné škaredé hádky, kdy jeden z účastníků prohlásil: "A budeme to řešit u soudu!" - Kdyby použil zdrobnělinu a řekl: "A budeme to řešit u soudečku!", možná by to vyřešili levněji a rychleji.

3 0
možnosti
MN

"Kynutej knedlíček, to je moje", řekl, obrátil se na Alíka a pkračoval: "Alánku, to jsme se dneska napapinkali, teď si dáme šlofíčka"

0 0
možnosti
Foto

Takže podvěs mozkový? :D

0 0
možnosti
PD

ta klenotnice měla samozřejmě pravdu, přívěs, závěs se používá v tomto tvaru.

a zkusil ste někdy třeba slovenskou televizi? tam je zdrobnělé každé druhé podstatné jméno.

0 0
možnosti
MH

Opravdu se tomu kolem krku běžně říká přívěs? V mém případě byla paní první, kdo "přívěšek" nazval přívěsem. Slovenštinu slyším rád, ale že až tak? Že by mi zase něco ušlo?

0 0
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy