Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jen tak mimochodem, do přepočtu ceny se vám zřejmě vloudila chybička. 100ml Occuseptu vychází na 387,50Kč, při důsledném přepočtu na borku by cena byla dokonce 866,20Kč.

6 0
možnosti
DS

No, možná kdybyste šel ke kováři namísto ke kováříčkovi, pochodil byste lépe, to byste, pane doktore;-), měl vědět. Předpokládám, že se také nespoléháte, že si Váš pacient vyhledá informace na googlu. Já prostě spolknu hrdost a vezmu si brýle na blízko (gramáž lahviček byste viděl přímo na krabičce, tak jako já teď na Vaší fotce) a prostě se ptám. Nebo poprosím, aby mi magistra vyhledala v příbalovém letáku na monitoru a když má plno, poprosím o jeho tištěnou formu a vyhledám si informaci sama. A jak už napsal někdo přede mnou. Pokud mi jde o zdraví či o zrak, byt "jen" 4nohého člena rodiny, jdu prostě za veterinářem raději než za "psoznalcem". Já se ptám pokaždé, pokaždé slušně a pokaždé dostanu erudovanou odpověď.

4 0
možnosti
MH

Ne, tak důsledný fakt nejsem a hnidopišštější být nehodlám. Už i tak jsem blogem udělal z komára velblouda a dál v tom nechci pokračovat. Chlap jde, koupí, použije, vyhodí, zapomene. Mně se pak ale k tomu Occuseptu připletla krabička starého Ophtalu, a tak mi srovnání přišlo zajímavé.

2 0
možnosti
Foto

Borová voda je dvojího druhu, 1,69% k použití do očí a 3% k použití na kůži. To je ta koncentrovaná, co do očí nepatří, naštěstí není často k dostání.

Occusept a další "náhrady" Ophtalu mají nižší koncentraci kyseliny borité kvůli jinému typu registrace.

5 0
možnosti

Ano, "nakupujte u odborníků", zní v tomto případě poněkud ironicky.

Mj. borovou vodu už jsem v lékárně nedostala dlouho. Dříve zcela běžná věc.

0 0
možnosti

Když jste na nepřesná slova, jak píšete, tak háklivý, tak si opravte v článku název přípravku Occusept. Máte ho tam třikrát špatně napsaný.

2 0
možnosti

A ještě dodám, že kdybyste poslechl radu té "paní" v lékárně, jak ji nesprávně nazýváte, a koupil si tu nabízenou borovou vodu, mohl jste si ušetřit tento ufňukaný článek. Laborantka nebo magistra se celkem v ničem nezmýlily. S reklamací se obraťte na tu Vaši "uznávanou" kynoložku.

3 0
možnosti
IK

Rozebral jste to hezky, ale příště se o zdravotní péči o svého psa raďte raději s veterinárním lékařem, než s "uznávanou kynoložkou". Ono je totiž sice dost fuk, jestli vyplachujete psovi oči Ophtalem nebo bórovou vodou, ale "uznávaní kynologové" vám klidně poradí i dost nebezpečné zhůvěřilosti.

Pokud jde o paní lékárnici, je smutným faktem, ža za pulty lékáren už dávno nestojí odborně vzdělaní magistři farmacie (ten je tam obvykle zaměstnán jen jeden, aby činnost "přikryl") ale podavači léků.

3 0
možnosti
Foto

Pokud s léky zachází neoprávněný personál, jde o poměrně závažné provinění. Jestliže jde o skutečné podezření, nahlašte to na SÚKL.

1 0
možnosti

Perfektní rozbor. Už babička říkávala klamavé reklamě :cig.......nština nebo ži.....ovina. R^

0 0
možnosti
VV

Mohli bychom to aplikovat i na sovjetstinu, dnes na rec statu ktery se vydava za nasledovnika sojuzu.

0 1
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy