Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Jestli tam Katka měla manžela, který stíhal, tak to všechno padá jednoznačně na jeho hlavu. Měl asi nejlepší povědomí o tom, jak na tom asi jeho žena je a pak ji měl od náročnějšího společného výletu odradit. Když už k její účasti došlo, měl s ní manžel zůstat a akceptovat její tempo. Zbytek účastníků by tak už nemusel mít výčitky svědomí, když by oba ponechal svému osudu, ať dojedou třeba o dvě hodiny později.

0 0
možnosti
SH

Martine, já vám fandím. Jste přímý! Možná jste řekl nahlas jen to, co si šeptali všichni ostatní, kteří na Katku také otráveně čekali. Vy jste jí neujel, jen jste řekl svůj názor. Ti ostatní s ní příště také nepojedou, ale díky Vám bude aspoň vědět proč.Hezké téma;-D

0 0
možnosti
MH

Jéžiš, děkuju. A já si myslel, že druhou spřízněnou duši už tady nenajdu :-)

1 0
možnosti
VH

Ano, moc se divím!! Proč už nemáte jinou partu, bez Katek. Vždyť podle svého vlastního popisu jste jediný, komu tato parta nevyhovuje. Můžete mně říct, proč se mají měnit kvůli Vám ostatní???

1 0
možnosti
MH

Aha:-). Znatelně zdržuje všechny, nevěřím tomu, že to nikomu vůbec nevadilo, že raději čekali než jeli. A ostatní se měnit nemusí, parta není jenom Katka. Ale i tak, mávám a odcházím, protože jsem se ozval, tak největší nezdvořák jsem já.

1 0
možnosti
JH

J41a11n 31H52a53r82v82a22n

9. 5. 2018 14:49

Technická - my se učili, že Z kopce vyjedou Blaničtí rytíři (například), kdežto shora dolů je S kopce. :-/

0 0
možnosti

...vidíte, a to můžete klidně zapomenout, protože dneska je to de facto jedno...s..nebo...z. Jo, pokrok se zastavit nedá!:-P

0 0
možnosti
JA

J23i16ř40í 13A19l30e39x87a

9. 5. 2018 14:10

Opravdu závažný blog... ;-DRv

Zlý možná nebudete, ale hloupý, až Bůh brání....

1 0
možnosti
MH

Já zas žasnu nad vaší troufalostí a přesvědčením, co jste napsal. Napsat to a souhlasit s vámi může jenom hodně povrchní člověk. Ale to už tak bývá, že tihle lidé vidí černobíle, takže jsou hned se vším hotovi, mají ve všem jasno, i když vědí o něčem nebo o někom pramálo.

K ironii závažného blogu snad jen tohle, že jsem na potíž různých výkonnostních úrovní v cyklistické sezóně upozornil, že jsem si vědom nemožnosti vteřinových až minutových handicapů ve skupině, a tak si myslím, že váš oblíbenec Bůh by mohl zakročit ve smyslu "ocamcaď - pocamcaď."

0 0
možnosti
JK

To Vás teda nechápu. Proč ta nedočkavost ? Uteče Vám něco ? Kam spěcháte ? Taky jezdíme s partou, taky čekáme a vůbec nikomu to čekání nevadí. Prostě čekáme a kocháme se a povídáme si a je nám dobře, že jsme spolu a v klidu a v pohodě.:-)

2 0
možnosti
JZ

Tak nevím, čemu říkáte nedočkavost, ale kdybych já měl během jízdy na kole každé 3 kilometry (tedy po každých ani ne 10 minutách jízdy) zastavit, opřít si kolo o strom a pět minut stát na místě a čekat než někdo dojede, pak se opět na deset minut rozjet a pak zas zůstat někde stát, tak to by mě opravdu silně iritovalo. Mi osobně by byla taková způsob jízdy dost nepříjemný, tomu neříkám požitek z jízdy krajinou. Je to asi tak zábavné, jako každých deset minut koukat do mapy kam jet nebo každých deset minut stát na semaforu,

1 2
možnosti
VV

Jeste pred lety, kdyzbyla manzelka zdrava jsme podnikali se sousedy vylety do okolnich Biergarten.

Ti ovsem meli stejne problemy s manzelcinym tempem. Tak jsme se pak vzdy dohodli kde se sejdem a my s predstihem vyrazili. Sneci, at uz s ulitou i bez, nas vzdy predslintavali silenym tempem.

Dnes uz bohuzel ani to neni mozne.

0 0
možnosti
MH

Výborný nápad - vyrazit v předstihu, dát si spicha. A v případě, že i po dojetí víte kudy kam, není problému.

0 0
možnosti
DV

D27a61v90i40d 79V98l51k

9. 5. 2018 13:25

Co třeba být cyklista gentelman? Já být tou paní příště si vezmu elektrokolo a natrhnu Vám frajerům všem ty elastické kraťásky ;-D;-D;-D Ale moc se mi líbí, jak to berete vážněR^

4 0
možnosti
MH

Pochybuji, nepomohlo. Ona se přece rychlosti bojí! Jestli to působí vážně, tak to nemělo, ale nasraně, to zas jo!

1 0
možnosti

Myslím si o Vás, Martine, co chci (jak radíte). Tedy, že jste ještě mladý, plachý, nezkušený kluk...:-) Příště už budete vědět...

2 0
možnosti
MH

Díky, to hodně potěší, mladá, zkušená dívko :-)

1 0
možnosti
Foto

...nebo, Petře OmelkoR^ anebo, pane Hatalo, prostě nejste s to urvat se s pěti stejně naladěnými zdatnějšími a jet si po svejch? Prostě tu partu trhnout a tmellit se až v hospodě? pro mě běžná věc...není lepší prokázat svobodu v mysli už na akci než to sem celý zničený psát? Anebo byste netrefil?;-D;-) A za tu bábu Vás vyzývám vyjet na Poledník nebo na rozhlednu Kotel...;-Dto jste věru neměl;-)

0 0
možnosti
OV

tak tak , prostě se trhnout s někým nebo i sám, a jet napřed na dohodnuté místo;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy