Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Třikrát karma, moc dobře jste vyjádřil o čem je vítězství. Mě to její také dostalo, tekly mi slzy radosti a z toho velkého překvapení jsem byla úplně vykolejená.

Ester, to je moje biřmovací jméno, proto mi mladá Ledecká hned padla do oka. V loňském roce jsem ji tipovala na sportovkyni roku, ale zapomněla jsem, že je to více a pěkně nalíčené pusince a přátelském vztahu s novináři. Ester je svá a nenechá se ovlivňovat, neskutečně na sobě pracuje a plní si své cíle podle hesla, o co se nepokusíš, to nikdy nedosáhneš. K tomu všemu je však třeba i dobře fungující tým. Nemohla si vybrat lepšího poradce pro lyžování. S ním a s jeho bratrem jako trenérem, to dotáhne daleko, nebudou žádné mantinely, jen touha vítězit, které se vše podřídí.

Velká poklona patří rodičům, bez fungující a podporující rodiny se těžko dosáhne takových úspěchů. Vychovali statečné, odvážné a sympatické děvče, které udělalo radost nejen jim, ale i nám všem. Je ještě jedno želízko v ohni, taková třešnička na dortu, ale i kdyby se štěstí obrátilo zády a necinklo to, je pro mě stejně Ester ten nejlepší zážitek OH.VR^

P.S. A ten biatlon ať dělají děvčata, která nás také někdy mile překvapí, Martina Sáblikova přidala cyklistiku a tělo začalo stávkovat, tak raději neopakovat stejnou chybu, někdy méně, znamené více, i tak toho má až až.:-)

4 0
možnosti
MH

Děkuji a držme našim pěsti!

0 0
možnosti
Foto

Vtipný nadpis, výborně napsaný blog, pobavil jste mě, děkuji!R^

1 0
možnosti
MH

Děkuji, snažil jsem se. Vždycky mě potěší, když se někdo sveze na mé vlně.

0 0
možnosti
PL

P19e34t14r 79L41a76n69g12e91r

18. 2. 2018 11:31

Sice máte nějaké chybičky - viz níže upozornění v diskuzi, nicmén se mi líbí, jak jste blog sympaticky a s citem napsal. KarmaR^

2 0
možnosti
MH

Děkuji, snažil jsem se tomu dát jiný půvab než ostatní jako: Jé, Ester vyhrála, jak je to možné, to není možné, největší senzace her, fandím ji, gratuluji, uvidíme, co ukáže dál :-)

1 0
možnosti
JS

Je neuvěřitelné kolik lidí naskočí na špek blogera

0 1
možnosti
MH

To fakt ne, to jsem v úmyslu neměl. Zkuste nadsázkový úhel pohledu - viz smajlík nakonec.

0 0
možnosti
VV

Zrovna jsem chtel napsat, ze priste vyhraje zlatou ve skocich na lyzich. Ta holka je proste uzasna.

2 0
možnosti
Foto

Myslím, že biatlon je trošku jiný druh pohybu. Ester Ledecká má evidentně ráda rychlost a přiznejme si, i když budete běžet jako jelen, tu rychlost co při sjezdu z kopečka prostě nevytáhnete.

Taky mám rádši sjezdovky než běžky - i když čím jsem starší, tím častěji oceňuji z běžek výhledy do krajiny.

Ale co my víme - třeba ji taky baví střílet...:-)

0 0
možnosti
MH

No jistě! Párkrát zajde na střelnici, pak se pokusí udržet v běžecké stopě, upraví si flintu na zádech, párkrát máchne hůkama jede! A protože je to Ester, tak jedině za vítězstvím! ;-D

1 0
možnosti
MB

Zdravím Rádio Jerevan! Omylem jsem vám dala karmu.

Vás blok o Ledecké je, bohužel, samá nepřesnost. Je tak těžké si ověřit info, když se už druhý den píše o zlaté Ester?

Komentáře: Hrstková. Lyže: zděděné po Shiffrin. Čas: o setinu lepší než druhá Veith.

1 1
možnosti
VH

Je důležiré, kdo komentoval (i když, pravda, to většina z nás ví)? Pravda, bylo to o "celou" setinu. Mohla jste alespoň ocenit správný údaj o rozdílu čtvrt metru (pro mě mnohem zaímavější, než čas, který se neumím představit). Ty lyže byly skutečně půjčené - firmou, které je (již "vypráskané") Shiffrin vrátila.

Už chápete neúčelnost Vaší poznámky?

2 0
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy