Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mě osobně třeba irutuje, jak média (prakticky všechna bez výjimky) objevila slovo "čelit".

Bříve se bojovalo (za splnění plánu, za mír, o zrno, atd.), dnes čelíme.

Čelí se výzvám; Česko čelí prívalům sněhu, dešti, tropickým teplotám; XY čelí trestnímu oznámení; Evropa čelí terorismu, vlně migrantů ....

0 0
možnosti
Foto

Nevím, kdo ze čtenářů se kouká na F1. Není to zadarmo. A krev mi pije jeden komentátor, který stále a neustále, opakovaně a furt udává čas ve vteřinách.

0 0
možnosti
Foto

Kamaráde Martine, mně vadí drmolení, špatná intonace, to v mluvě. Pokud řídím, mám RÁD zapnuté rádio, je mi fuk co z něho leze, rád držím volant a baví mě to, proto asi je mi jedno, co rádio vydává za zvuky. Když jsem soustředěný stejně ho VĚTŠINOU nevnímám, mám ho jako doplněk ke zpěvu motoru. Přeji Ti radost z příprav na dny vánoční!!R^;-D

3 0
možnosti

Souhlas. drive jsem mel jako kulisu Antenne Bayern od mladyho Strauße, dnes preferuju bayern plus, a jen obcas prepinam jinam.

0 0
možnosti

Ona tahle privatni radia s amaterskymi moderatory co by chteli byt vtipni uz davlo nejsou zajimava. To byl snad jeste pred 25 roky limonadovy joe. Z te dnesni nabidky je obcas poslouchatelny CRO2 a nekdy nektere lokalni vysilace CRO. A kdo se pohybuje v zapadnich Cechach a DAB prijimac, ma velky vyber stanic zapadnich sousedu.

0 0
možnosti
Foto

Vaše starosti a Rottschildovy peníze. Většina autorádií má předvolbu více stanic. Já mám na 1 ČR1, pak Country, Blaník pro manželku, F1-ta se hodi na cesty a na kanále 5 Oldies. A když mě jedna stanice štve, přepnu kanál.

Jo a na 6 mám Blaník z vysílače Mezivrata, pro moji lásku mimo Prahu, ale před lomem D1 dolú k Jihlavě (Úsobí a okolí).

0 0
možnosti

Co tato vaše mimořádně důležitá informace má společného s textem?

3 0
možnosti
Foto

I41v51a57n 88V64e60s86e76l45ý

11. 12. 2017 15:30

Se slovem milovat jsem si naběhl asi v šestnácti při překladu ruského textu když jsem ho použil místo obratu mít rád v obratu kam se skutečně nehodil - ten smích spolužáků si pamatuji těch skoro padesát let.

Nevím jaké nároky na moderátory rádia mají, ale už jen to jak je nutí mluvit rychle možná vede k vyjadřování a slovním spojením někdy "neposlouchatelným".

V rádiu, které poslouchám v autě mají dopravní zpravodajství a v něm zase pravidelně "šetří" dopravní nehody. Šetřit se, podle mě, dají peníze, síly a podobně ale ne dopravní nehody - ty se vyšetřují, ještě lépe vyšetřují se příčiny nehody. Jim to asi nevadí, mě to "tahá za uši".

1 0
možnosti

Snad nedojde i k tomu, aby lékař šetřil pacienta. Šetřit ho může jenom neubližováním. Jinak děkuji, že v tom nejsem sám, ale teď otázka: Co se s tím dá dělat?

0 0
možnosti

A to jste ještě neslyšel komentátory Krátošku a Kárníka když komentujou závody SP v alpských disciplínách a pokud tam nemaj Evku Kurfistovou tak kecaj samí hlouposti

2 0
možnosti

Děkuji za tip. Na to skvostně znějící duo si posvítím třeba příště :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy