Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Martine, lepší než kdybyste je odpuzoval!:-D

0 0
možnosti
Foto

H10a31n43a 92V21l96k92o69v56á

15. 7. 2017 18:46

Dneska jsem přerušila svoje prázdninování a v tom nepříliš vyzývavém počasí jsem od rána tu a tam na internetu...Proto od rána čekám co vám k tomu kdo řekne...

No, asi budu první - jestli vy nejste tak trošku sebestředný. Na kole bez elasťáků a helmy jezdím po vsi a k rybníku též, na silnici a delší výpravy helmu nasazuji...elasťáky mi též přijdou nepohodlné, i když občas ocením funkční trička...

Nepozoruji ovšem zvýšený zájem o mou osobu. Zato se sama občas zadívám na nějakého člověka. Někdo je prostě krásný (zajímavé je, že ač heterosexuálka oceňuji toto spíše u žen), někdo zajímavý a někdo prostě nepřehlédnutelný. Pokud máte pocit, že na vás lidé zírají, bude to jedna z těchto možností...nebo stihomam.

Co se týká lavičky, byl jste jednoznačně v právu.;-)

0 0
možnosti
MH

Dobrý den paní Hano. Ač se tak pokaždé nemusí zdát, všechno beru s nadhledem. A to víte, že trochu sebestředný jsem, ale tak nějak rozumně, si myslím. Ale opravdu nemám pocit, že na mě lidi zírají, to fakt ne. To jenom ta paní na mně mohla oči nechat. Jenomže když nevíte, jestli negativně nebo pozitivně, to k pohodě nepřidá. A věřte, že bych unesl tu i tu pravdu.:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS