Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dlouhé vlasy mají jednu velkou výhodu, je možné se jimi ukrýt k nepoznání - v nouzi... R^;-D

0 0
možnosti

A výrobci růstových šamponů nebudou mít co žrát... (ne, nejsem vulgární, jen parafráze :)

1 0
možnosti

Víte co? Mně se na chlapech zase líbí dlouhé vlasy. Krátké taky ničím nepřekvapí, vypadá to furt stejně, hlavně takový ježek jako máte vy... nuda, vopruz, má to ne že každý druhý, ale devět z deseti. Účesy si neděláte, s délkou si nehrajete, nebarvíte to... nestydíte se 60 let akorát měnit délku střihu mezi dvěma a třiceti milimetry??? Já zas neznám chlapa, kterému by vlasy vlnící se ke krku neslušely víc, než ježek...

Takže pane Hatalo, zahodit strojek a dokud nebudete vypadat jako Brian Connolly v nejlepších letech, tak nic nepublikujte, my vás nechceme vidět. R^

2 1
možnosti

Tak ale třeba dnes, paní Jano, mám zrovna takové pěticentimetrové háro, že když jdu rychleji ze schodů, tak mi vlasy vlajó.

0 0
možnosti

Karma, už za nevšední výběr tématu.

3 0
možnosti
Foto

:-) Pamatuju, jak jsem po shození dlouhých vlasů radikálním střihem potěšeně konstatovala, že mám lehčí hlavu. :-) I to je jedna z výhod.

Naopak se mi někdy líbí dlouhé vlasy u mužů, tedy když jsou zvlněné a husté. To se vidí málokdy. Taková hříva. Znám teda spíš z některých filmů než z reálu.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS