Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji za reklamu v televizi. Mám vždy čas jít do kuchyně pro nějakou dobrotu nebo na záchod či se vysprchovat aniž bych přišel o pořad, který sledují. Z reklamy však nevím nic a nevadí mi to.

0 0
možnosti
MP

No tak, bez reklamy to asi uz nikdy nepůjde. Ale nejsou přece jenom samé pitomé a stupidní reklamy, třeba ty ke Fofole si pustim na Youtube občas i teď,nebo ty současné i minulé s Ivanem Trojanem, nebo "domácí žvýkani".

0 0
možnosti
Foto

Také si, Martine, nekupuji, co vidím v reklamě ;-D má na mě naprosto odrazující účinek.

Navíc se na televizi dívám minimálně, ale poslední dobou mám pocit, že vysílají reklamy prokládané filmem, nikoliv naopak. :-/

5 0
možnosti
Foto

V naší televizi máme zabudované zařízení na sledovanost.

Uřvané, vlezlé a doslova agresivní televizní reklamy nám vadí tak strašně, že jakmile do filmu skočí reklama, tak buď přepneme na jiný kanál, nebo se odhlásíme ze sledování.

A kolikrát se stane, že pokud je ve filmu příliš mhoho reklam, tak se na film ani nedodíváme. Televizní reklamy naprosto zničily filmovou kulturu. Dá se zodpovědně napsat, že současná televizní reklama je atentát na kulturu.

A pokud reklamu z nějakého důvodu včas nevypneme, tak též ignorujeme zboží, které televizní reklama nabízí.

Za článek karma R^

2 0
možnosti
WW

R^ Souhlasím a jen k poslední větě - zboží neignorujete, byť si jej nekoupíte, protože moderní filosofií TV reklamy je naprosto něco jiného - dát povědomí o produktu a nejlépe to funguje skrze naprosto stupidní příběh, narozdíl od propracovaného a vtipného děje, ve kterém produkt zřídka kdy vynikne, jak se stalo ke zlosti inzerentů v reklamním snímku "Bóbika", který byl z pohledu reklamního průmyslu vnímán jako naprostý debakl. Tím, že nějakou reklamu odsuzujete a v souvislosti s ní vzpomenete i značku produktu, je vítanou zprávou pro inzerenty, že jste reklamu sledoval a o tom jim primárně jde. Nikdo nepočítá s tím, že bude zahájen útok na regály v supermarketech po odvysílání reklamního blábolu, ale výsledky jsou, dokonce statisticky predikovatelné, je li mířeno na cílovou skupinu a proto se to reklamnímu průmyslu vyplatí - je mít na paměti, že nějaké procento z cílové skupiny naletí hloupé reklamě ihned, další procento chce jen vyzkoušet novou značku, další procento si vybaví, že se značka objevila v TV a zkusí a další procento po tom sáhne, že je povědomá značka nejblíže u pokladny a nechce se jim tahat vozík někde dozadu. Těžko určit, zda ti zbývající jsou v převaze, ale ti co koupili, zcela uhradili cenu reklamy a to se vyplatí. :-) Televize také nechce přijít o svůj finanční příjem a proto volí zákeřný způsob : reklamy bez předělů, aby se stačila mihnout značka před přepnutím a necitlivého vkládání do děje filmu, navzdory dříve proklamovaným pravidlům a žádné televizi nejde o prodejnost produktu, ale o dostatek inzerentů ochotných zaplatit vysílací čas nezanedbatelnou sumou a kritika na reklamu to jen posiluje. Když už ignorovat, pak i nezmiňovat nepodařenou reklamu a už vůbec ne značku a tvrdit, že sledujete placené kanály bez reklam - to už zasadí citelnou ránu.

0 0
možnosti
Foto

Chtělo by to osobně reklamy tvořit, prý se tím dají namastit všechny kapsy. Martine, přeji ti dny bez reklam a bez teplých ponožek a povedené dny velikonoční celé rodině!!R^;-D tedy VESELÉ DNY...

0 0
možnosti
MH

Díky, díky, o veselé Velikonoce se postaral už včerejšek. Prohra 13:0 v pralesní fotbalové lize:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Konečně jste pochopil pravý smysl reklamy! Bravo! Gratuluji.

Možná jste už pochopil i to, proč Vás tehdy nepřijali ke spolupráci.

1 0
možnosti

R^ Ale nebojte, tohle stadium brzy překonáte. V tom dalším, mnohem příjemnějším, Vaše oči a uši sice jakousi reklamu budou vnímat, ale mozek nedovolí, abyste si to uvědomil.

2 0
možnosti
Foto

Souhlas a karma. Zrovna před tímhle článkem na mne zase spustil ten vlezlý cajdák od Poděbradky (dnes poprvé, ale včera snad 10x). Takže i kdyby teď byla Poděbradka v akci nejakčnější, sáhnu po konkurenční vodě.

3 0
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy