Děkujeme za pochopení.
M46a47r39t16i63n 76G83o48l20o30m79b20e51k
Děkuji za reklamu v televizi. Mám vždy čas jít do kuchyně pro nějakou dobrotu nebo na záchod či se vysprchovat aniž bych přišel o pořad, který sledují. Z reklamy však nevím nic a nevadí mi to.
M95i20l64a89n 94P32i30k53o27l71a
No tak, bez reklamy to asi uz nikdy nepůjde. Ale nejsou přece jenom samé pitomé a stupidní reklamy, třeba ty ke Fofole si pustim na Youtube občas i teď,nebo ty současné i minulé s Ivanem Trojanem, nebo "domácí žvýkani".
Š53t90ě67p31á47n55k27a 32B78e57r98g85e31r23o11v47á
Také si, Martine, nekupuji, co vidím v reklamě má na mě naprosto odrazující účinek.
Navíc se na televizi dívám minimálně, ale poslední dobou mám pocit, že vysílají reklamy prokládané filmem, nikoliv naopak.
J46a22r30o82m84í16r 63P64e48t96ř61í33k
V naší televizi máme zabudované zařízení na sledovanost.
Uřvané, vlezlé a doslova agresivní televizní reklamy nám vadí tak strašně, že jakmile do filmu skočí reklama, tak buď přepneme na jiný kanál, nebo se odhlásíme ze sledování.
A kolikrát se stane, že pokud je ve filmu příliš mhoho reklam, tak se na film ani nedodíváme. Televizní reklamy naprosto zničily filmovou kulturu. Dá se zodpovědně napsat, že současná televizní reklama je atentát na kulturu.
A pokud reklamu z nějakého důvodu včas nevypneme, tak též ignorujeme zboží, které televizní reklama nabízí.
Za článek karma
W33a28l75d84a 25W95i55n46t92e91r
Souhlasím a jen k poslední větě - zboží neignorujete, byť si jej nekoupíte, protože moderní filosofií TV reklamy je naprosto něco jiného - dát povědomí o produktu a nejlépe to funguje skrze naprosto stupidní příběh, narozdíl od propracovaného a vtipného děje, ve kterém produkt zřídka kdy vynikne, jak se stalo ke zlosti inzerentů v reklamním snímku "Bóbika", který byl z pohledu reklamního průmyslu vnímán jako naprostý debakl. Tím, že nějakou reklamu odsuzujete a v souvislosti s ní vzpomenete i značku produktu, je vítanou zprávou pro inzerenty, že jste reklamu sledoval a o tom jim primárně jde. Nikdo nepočítá s tím, že bude zahájen útok na regály v supermarketech po odvysílání reklamního blábolu, ale výsledky jsou, dokonce statisticky predikovatelné, je li mířeno na cílovou skupinu a proto se to reklamnímu průmyslu vyplatí - je mít na paměti, že nějaké procento z cílové skupiny naletí hloupé reklamě ihned, další procento chce jen vyzkoušet novou značku, další procento si vybaví, že se značka objevila v TV a zkusí a další procento po tom sáhne, že je povědomá značka nejblíže u pokladny a nechce se jim tahat vozík někde dozadu. Těžko určit, zda ti zbývající jsou v převaze, ale ti co koupili, zcela uhradili cenu reklamy a to se vyplatí. Televize také nechce přijít o svůj finanční příjem a proto volí zákeřný způsob : reklamy bez předělů, aby se stačila mihnout značka před přepnutím a necitlivého vkládání do děje filmu, navzdory dříve proklamovaným pravidlům a žádné televizi nejde o prodejnost produktu, ale o dostatek inzerentů ochotných zaplatit vysílací čas nezanedbatelnou sumou a kritika na reklamu to jen posiluje. Když už ignorovat, pak i nezmiňovat nepodařenou reklamu a už vůbec ne značku a tvrdit, že sledujete placené kanály bez reklam - to už zasadí citelnou ránu.
H97o10r62s52t 20A87n50t87o57n 85H18a32s43l86b47a37u12e81r
Chtělo by to osobně reklamy tvořit, prý se tím dají namastit všechny kapsy. Martine, přeji ti dny bez reklam a bez teplých ponožek a povedené dny velikonoční celé rodině tedy VESELÉ DNY...
M92a93r96t35i66n 74H66a55t38a85l51a
Díky, díky, o veselé Velikonoce se postaral už včerejšek. Prohra 13:0 v pralesní fotbalové lize
M89a75r37t90i85n 15F11a21l38t18ý21n
Konečně jste pochopil pravý smysl reklamy! Bravo! Gratuluji.
Možná jste už pochopil i to, proč Vás tehdy nepřijali ke spolupráci.
Z44d75e66n82ě11k 83Š88i46n87d92l72a95u98e96r
Ale nebojte, tohle stadium brzy překonáte. V tom dalším, mnohem příjemnějším, Vaše oči a uši sice jakousi reklamu budou vnímat, ale mozek nedovolí, abyste si to uvědomil.
K11a74r95e77l 53M42á22d12l16e
Souhlas a karma. Zrovna před tímhle článkem na mne zase spustil ten vlezlý cajdák od Poděbradky (dnes poprvé, ale včera snad 10x). Takže i kdyby teď byla Poděbradka v akci nejakčnější, sáhnu po konkurenční vodě.
- Počet článků 625
- Celková karma 16,54
- Průměrná čtenost 1553x
Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.
Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.
neviditelny text