Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M53a71r73t90i94n 69G94o17l50o87m82b12e59k 6925765673906

Děkuji za reklamu v televizi. Mám vždy čas jít do kuchyně pro nějakou dobrotu nebo na záchod či se vysprchovat aniž bych přišel o pořad, který sledují. Z reklamy však nevím nic a nevadí mi to.

0/0
17.4.2017 8:35

M77i82l44a34n 92P59i11k17o28l50a 2499837890772

No tak, bez reklamy to asi uz nikdy nepůjde. Ale nejsou přece jenom samé pitomé a stupidní reklamy, třeba ty ke Fofole si pustim na Youtube občas i teď,nebo ty současné i minulé s Ivanem Trojanem, nebo "domácí žvýkani".

0/0
17.4.2017 7:09
Foto

Š24t46ě62p24á22n66k11a 44B38e43r24g14e19r24o21v37á 8453831150490

Také si, Martine, nekupuji, co vidím v reklamě ;-D má na mě naprosto odrazující účinek.

Navíc se na televizi dívám minimálně, ale poslední dobou mám pocit, že vysílají reklamy prokládané filmem, nikoliv naopak. :-/

+5/0
16.4.2017 19:37
Foto

J28a39r61o57m59í21r 71P82e76t29ř54í32k 6594191679648

V naší televizi máme zabudované zařízení na sledovanost.

Uřvané, vlezlé a doslova agresivní televizní reklamy nám vadí tak strašně, že jakmile do filmu skočí reklama, tak buď přepneme na jiný kanál, nebo se odhlásíme ze sledování.

A kolikrát se stane, že pokud je ve filmu příliš mhoho reklam, tak se na film ani nedodíváme. Televizní reklamy naprosto zničily filmovou kulturu. Dá se zodpovědně napsat, že současná televizní reklama je atentát na kulturu.

A pokud reklamu z nějakého důvodu včas nevypneme, tak též ignorujeme zboží, které televizní reklama nabízí.

Za článek karma R^

+2/0
16.4.2017 18:57
Foto

W96a77l63d10a 88W42i54n10t20e87r 6507859951899

R^ Souhlasím a jen k poslední větě - zboží neignorujete, byť si jej nekoupíte, protože moderní filosofií TV reklamy je naprosto něco jiného - dát povědomí o produktu a nejlépe to funguje skrze naprosto stupidní příběh, narozdíl od propracovaného a vtipného děje, ve kterém produkt zřídka kdy vynikne, jak se stalo ke zlosti inzerentů v reklamním snímku "Bóbika", který byl z pohledu reklamního průmyslu vnímán jako naprostý debakl. Tím, že nějakou reklamu odsuzujete a v souvislosti s ní vzpomenete i značku produktu, je vítanou zprávou pro inzerenty, že jste reklamu sledoval a o tom jim primárně jde. Nikdo nepočítá s tím, že bude zahájen útok na regály v supermarketech po odvysílání reklamního blábolu, ale výsledky jsou, dokonce statisticky predikovatelné, je li mířeno na cílovou skupinu a proto se to reklamnímu průmyslu vyplatí - je mít na paměti, že nějaké procento z cílové skupiny naletí hloupé reklamě ihned, další procento chce jen vyzkoušet novou značku, další procento si vybaví, že se značka objevila v TV a zkusí a další procento po tom sáhne, že je povědomá značka nejblíže u pokladny a nechce se jim tahat vozík někde dozadu. Těžko určit, zda ti zbývající jsou v převaze, ale ti co koupili, zcela uhradili cenu reklamy a to se vyplatí. :-) Televize také nechce přijít o svůj finanční příjem a proto volí zákeřný způsob : reklamy bez předělů, aby se stačila mihnout značka před přepnutím a necitlivého vkládání do děje filmu, navzdory dříve proklamovaným pravidlům a žádné televizi nejde o prodejnost produktu, ale o dostatek inzerentů ochotných zaplatit vysílací čas nezanedbatelnou sumou a kritika na reklamu to jen posiluje. Když už ignorovat, pak i nezmiňovat nepodařenou reklamu a už vůbec ne značku a tvrdit, že sledujete placené kanály bez reklam - to už zasadí citelnou ránu.

0/0
16.4.2017 23:39

H14o64r78s49t 59A84n83t14o63n 10H94a27s67l19b88a90u54e98r 3568564406676

Chtělo by to osobně reklamy tvořit, prý se tím dají namastit všechny kapsy. Martine, přeji ti dny bez reklam a bez teplých ponožek a povedené dny velikonoční celé rodině!!R^;-D tedy VESELÉ DNY...

0/0
16.4.2017 9:33

M30a14r59t84i84n 61H46a71t70a84l86a 2855241888521

Díky, díky, o veselé Velikonoce se postaral už včerejšek. Prohra 13:0 v pralesní fotbalové lize:-):-)

0/0
16.4.2017 9:44
Foto

M58a82r79t91i23n 63F15a71l73t45ý21n 9281436504398

Konečně jste pochopil pravý smysl reklamy! Bravo! Gratuluji.

Možná jste už pochopil i to, proč Vás tehdy nepřijali ke spolupráci.

+1/0
16.4.2017 9:23

Z58d46e44n73ě88k 73Š10i32n66d91l39a19u39e80r 5937106475432

R^ Ale nebojte, tohle stadium brzy překonáte. V tom dalším, mnohem příjemnějším, Vaše oči a uši sice jakousi reklamu budou vnímat, ale mozek nedovolí, abyste si to uvědomil.

+2/0
16.4.2017 8:21
Foto

K50a72r76e47l 53M65á98d87l21e 6484491274373

Souhlas a karma. Zrovna před tímhle článkem na mne zase spustil ten vlezlý cajdák od Poděbradky (dnes poprvé, ale včera snad 10x). Takže i kdyby teď byla Poděbradka v akci nejakčnější, sáhnu po konkurenční vodě.

+3/0
16.4.2017 8:07



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.