Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dnešní mládež to doslova ŽERE. Kolik takový film SEŽERE peněz?!!Asi to jsou novodobé moderní pohádky. Pak děti a mládež z toho nemá blbnout!Martine, dobře!!Plno vykřičníků, ale iR^R^R^R^R^

0 0
možnosti

J51a10r39a 71R50a19n89k

10. 4. 2017 20:58

:-)R^ Razzies - jednou jsem se divala a byla to docela legrace, jednak jejich obleceni a makeup pri prijimani ceny byly trochu jine, vypadali skutecne jako z horror filmu, ale i cele jeviste a hudba, trochu jine.

https://en.wikipedia.org/wiki/Golden_Raspberry_Awards

1 0
možnosti

P43e49t82r 17M20u86r41č60e95k

10. 4. 2017 14:39

A mne taky a velkouR^

1 0
možnosti

Tak to jsme a tipuju, že i budeme jenom my dva:-) Díky.

0 0
možnosti

Asi takhle to chápejte: Tímto blogem jsem si udělal radost.

1 0
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy