Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nevím, co je všeobecně známo, ale podle mého názoru je to více než jedno procento, pokud si pamatuji, tak to bylo nejméně 2,6 % a nebylo to pro banku, ale pro provozovatele platebních karet. Tuším, že Visa a MasterCard mají necelá tři procenta, AmEx má něco přes 4 %. Pokud jste zaplatil jedno procento, tak to na poplatek karetní společnosti nestačilo, ale na tom tolik nezáleží, důležitější je, jaká byla celková cena.

1 0
možnosti
Foto

Bohužel je to legální. Ale nikdo vás nenutí tankovat (nakupovat) u takového obchodníka podruhé, pokud to při prvním nákupu není jasné dopředu jak popisujete vy.

Přidám k tomu dvě své zkušenosti. Nikdy jsem nenakupoval a nadále nenakupuji v dost populárních řetězcích (pro nízké ceny) proto, že dlouho po svém vstupu do ČR neumožňovaly platby kartou (Lidl, Kaufland) a nikdy jsem netankoval u čerpací stanice místní působnosti kvůli nižší ceně než je u těch velkých známých.

0 0
možnosti

J33a56n 17H75r24u76z93a

6. 4. 2017 15:17

Rozdílné ceny při platbě hotovostí nebo kartou nejsou žádnou vyjimkou. Kromě dvou čerpaček v Brně a jedné v Bučovicích jsou to téměř všechny uloženky a výdejny zboží objednané v e-shopech. Všude mají velké cedule, kde je upozornění i výše marže karetní společnosti, jen na těch čerpačkách to řeší samolepkami i když více čitelnými. Osobně to schvaluji a považuji za fér jednání. Také, když je nejnižší cena benzinu 30,20 je u těchto pump 29,90 hotově a s kartou 30,20.

2 0
možnosti

Ony si ty banky zákazníky dobře vychovaly. "Když budete platit kartou, tak vám určité procento připíšeme na účet." A hádejte, kdo to procento zaplatí? No přece obchodník, ze kterého ty peníze vytáhnou. A divil byste se, kolik lidí chce platit kartou částky do 50,- ti korun.

2 0
možnosti

Nejak vam tam ty hodiny jdou pozpatku. Znam nekolik pump, kde kdyz platite kartou dostanete naopak slevu.

0 0
možnosti

A ta sleva je opravdu zadarmo? :-)

1 0
možnosti

dole kolega píše o pumpě u Olomouce, možná má na mysli tu samou, co já...poplatek 5%, což v současné době dělá 1,50 na litr. Spoléhají na to, že když už u nich někdo zastaví, tak i natankuje

0 0
možnosti

5 %? Tak to je bez diskuze jedna velká zlodějna. Tedy vlastně, už byla. A já se tady babrám s jedním procentem...

0 0
možnosti
Foto

Tak já jsem Vás hnidopichem nazvala, nicméně v té samé větě jsem to uvedla na pravou míru zjištěním, že jste vlastně filozof...

Co se týká dnešního problému - setkala jsem se s ním ale spíš u menších obchůdků ( obratem srovnatelnými s trafikami), kde to procento bance přece jenom v zisku asi hraje nějakou roli. A byla jsem předem upozorněna, že upřednostňují hotovost. Spravedlivý hněv jsem tedy upřela k bankovním institucím, kterým platím poplatky za vedení účtu jen proto, že mi na něj chodí ( a zůstávají) peníze.

1 0
možnosti

tak to jste byla Vy!!;-O;-D Zapamatuju si... Třeba mě je trapné, resp. útratu pod 200 Kč kartou neplatím.

0 0
možnosti

Ono to ještě někde tak funguje? Zažil jsem to cca před rokem u jedné menší pumpy u Olomouce. Přijíždím k pumpě, na sloupu vidím cenu, zařadím se do fronty k jednomu ze dvou stojanů. Přede mnou tři auta. První šofér najede ke stojanu vystoupí z auta, chce vzít do ruky hubici, ale koukne na cedulku. Nastoupí do auta a odjede, aniž by cokoliv natankoval. Popojede další, totéž. Popojede další, totéž. Popojedu já, právě tak. ...

Obsluha se ze své budky kouká, jak šoféři přijíždějí a bez tankování odjíždějí.

O měsíc později jsem jel kolem téže pumpy zase. Už fungovala normálně.

0 0
možnosti

Takže jak vidíte, jde to, a je to dobře.

0 0
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy