Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jsem rád že neovládám angličtinu, filmy prý jsou předabované hrozně, posoudili znalí angličtiny ;-D

0 0
možnosti
MH

O tom by se taky dalo napsat. I já, průměrný znalec angličtiny, mnohdy slyším takovou překladovou divočinu, kterou by Čech nikdy nevyslovil.

0 0
možnosti
SB

Typický článek vždy nespokojeného Čecha, který vždy vidí vše jen černě.

2 2
možnosti
GI

Přiznám se, že marně přemýšlím, co jiného než "permanentky" si diváci v tom Hradci měli koupit. Také si myslím, že vím, jak vypadá řídký dým, a jako protimluv nevnímám třeba ani "výborný centr, který bohužel nenašel adresáta" - čekala bych, že to "výborný centr" se týká techniky kopu. To ostatní je zřejmě věc názoru asi o ničem z uvedeného nedokážu říct, že by mě jednoznačně pobouřilo, ale samozřejmě nikomu právo na pobouření neupírám.:-)

0 0
možnosti
MH

Děkuji za upozornění. Teď právě jsem ty permice opravil na správné špatně :-)Za tím ostatním si stojím, i když připouštím, že s tou hustotou dýmu je to diskutabilní, ale výborný centr v utkání je přece proto výborný, že spoluhráče najde.

0 0
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy