Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pokusil jsem se napsat něco podobného do diskuze pod článek ohledně problémů v dopravě způsobeným sněhovou nadílkou. Totiž, že opravdu není ani na sněhu třeba jet padesát na rovném úseku dvoupruhove vypadovky z města, kde je jinak osmdesátka. Byl jsem s opovržením vyobcovan jako závodník, bezmozek atp. Ke kruhovým objezdum bych dodal ještě to, že pokud mají více pruhů, ty vnitřní lze kupodivu použít taky.

1 0
možnosti
Foto

Stydí se ti potrefení sem k tobě zakroužit. Němci to docela ovládají, na malé výjimky. U větších měst by se měli kruháky postavit někde mimo jen tak na cvičení. Vlastně to cvičení předepsat a dělat z toho zkoušky. Hlavně už v autoškolách. S tou nohou na spojku při ujetí se také moc neví. Lidi by hlavně měli mít chuť, ovládat své vozidlo za všech okolností. Měl by to být koníček pro bezpečnou jízdu. Já mám výhodu, že jsem za volantem kliďas a žádný nevyjížděnec mě nedokáže rozházet. To není tím, že každý jednou začíná. U mnohých je to dost dlouhá doba, CO JEDNOU ZAČÍNALI! Ale nemají chuť se vylepšovat. Martine, přeji Ti nadále dobré REAKCE za volantem!!!R^;-D

0 0
možnosti
Foto

S kruháky je to u nás složité. Je to taková móda budovat kruháky úplně všude, a nebo na ně byly dotace. Kruháky u nás jsou často na nesmyslných místech, nebo blízko za sebou, nebo miniaturní, ale hlavním problémem českých kruháků je nutnost kopce, ozdoby nebo "květináče" uprostřed. Kopec/křoví/kytky uprostřed zhoršují rozhled. Určitě by provoz urychlilo, kdyby na kruháku byl rozhled na všechny strany.

2 0
možnosti

Na jednu stranu dobře, že se nediskutuje, protože tak raději, než kdyby se někdo potrefeně ozval, že se považuji za mistra světa. Správně jste poznali, že ne, že mi jde o to, s autem to umět, věřit si, na silnici nezdržovat.

Třeba dnes jsem měl docela nahnáno, abych nezažil to, co kdysi. Asi taky znáte ten pocit, kdy brzdíte, volantem zatáčíte, ale kloužete se rovně. Rozestupy, rozestupy, rozestupy, volantem kroutit a přibržďovat minimálně, podřadit, když se dá, a když už se s předním náhonem dostanete do smyku, tak nohu ze spojky, pomalu srovnat volant a fandit si. :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS