Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Martine, dobré a vtipné postřehy! Medicínu jsi určitě zvládl LEVOU ZADNÍ, Možná to byla zrovna ta, kvůli které jsi byl v čekárně... R^:-)

0 0
možnosti
Foto

A teď si milý blogere představte, že podobných lidových vypravěčů dostanete jako doktor denně 4-5. A musíte zůstat milý a laskavý, empatický a zdvořilý. Navíc někteří chodí 2x měsíčně i častěji.

Tak je to

0 0
možnosti
MH

No, asi takhle u lékaře. Nevím jestli to víte, ale nemusím si nic představovat. Je to těžké, ale letitým výcvikem je utnout jde. Sice si tím uberete na sympatičnosti a laskavosti, ale i pacient by si měl uvědomit důvod návštěvy lékaře. A častost návštěv? Ano, divili se pacienti, (přede mnou jiný kolega,) proč je i já nechci vidět s každým papírem od odborníka. Nechci proto, že za ním jsem je poslal já, od ně mají doporučení kvalifikovanější, ke mně až při jiných potížích nebo pro léky, prev. prohlídku... A takové, kteří si jen tak chtějí změřit tlak 2 x za měsíc při kompenzované léčbě doporučím, ať si koupí tonometr. Klidně jim i řeknu, že jejich návštěva byla zbytečná. Takový poloviční Doktor Martin krajně střihnutý Ságou z Mostu, jestli sledujete TV :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy