Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkně jste mě vyděsil, včera jsem předávala byt nové nájemnici a protože obě spěchaly, dohodly se, že si ČEZ přehlasi mezi sebou, bez mého zprostředkování, aby se to urychlilo. To jste mi nasadil pěkného brouka!

0 0
možnosti
Foto

Martine, já mám rád- mimo jiné - džes!!R^

0 0
možnosti
VV

Nikdo vas preci nenuti odebirat proud od CEZu. Spolecnosti ktere nabizi proud levneji dokonce za vas to papirovani vyridi samy.

1 0
možnosti
IK

Těžko byste asi hledal někoho, jehož zkušenost je jiná.

Takže já: po předchozí domluvě jsem mailem poslala pečlivě vyplněné a naskenované formuláře (svoji přihlášku i výpověď předchozí zákaznice), obdržela potvrzení o přijetí a čekala. Po měsící mě kontaktovala rozhořčená předchozí zákaznice v domnění, že jsem převod odběrného místa neprovedla, protože jí přišla obvyklá měsíční faktura. Po třičtvrtěhodině čekání (za speciální sazbu) se mi konečně podařilo dostat na ucho živou osobu, jenom proto, aby mi sdělila, že ono odběrné místo má pořád původní zákaznice. Proč, to neví. Zjistit to nemůže. Po delší debatě přistoupila na to, že zadá do sytému s tím, že věc je urgentní. Po týdnu (urgentně!) mi přišla SMS (!), že formuláře přišly nečitelné a mám je poslat znova. Opět jsem telefonicky žádala řešení, ovšem existuje jediné - posílat formuláře opakovaně a doufat, že to vyjde. Proč mi nedali vědět obratem, že formuláře jsou nečitelné, to nebyla operátorka schopna vysvětlit. Termín, ve kterém bude vše napodruhé vyřízeno mi nebyla schopna sdělit. Kontakt na někoho kompetentnějšího mi nebyla ochotna poskytnout. Objednat se na kontaktním místě čas a ušetřit si dvouhodinové čekání není možné. Zbytek zkrátím - už jsem kontaktovala jiného dodavatele, který má o zákazníky zájem a vychází jim vstříc (o mírně levnějších cenách ani nemluvě) a do tří měsíců mi může být ČEZ ukradený.

Jenom by mě zajímalo, proč není možné, aby dosavadní zákazník rozvázal smlouvu se stávajícím dodavatelem (v tomto případě ČEZem) a nový uzavřel smlouvu rovnou jiným dodavatelem, bez nutnosti stát se minimálně na tři měsíce zákazníkem ČEZu.

0 0
možnosti
JH

J54a76n 76H48r68u55z64a

29. 12. 2016 13:49

Jsem na tom jako z kopíráku. Poslal sem tam poslal žádost o přepis od 1.srpna. 16. prosince jsem dostal nový formulář. Obratem jsem ho vyplnil a zaslal. Máme konec roku a přepis je stále v nedohlednu.

0 0
možnosti
MH

To chce klid, prý toho mají hodně, dozvěděl jsem se. Hlavně, když máte nohy v teple a netrávíte večery při svíčkách.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS