Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Co se prstu týče, není důvod k růstu. Neexistuje totiž evoluční tlak na výběr tohoto rysu a geny si nepřenastavíme. Můžeme do určité části geny modifikovat, ale co vím, nebude to na vzrůst prstu.

Co se svlečny týče, nevrznete si a dobře Vám tak. Zestárnul jste a trpíte tím, čím všichni důchodci. Nevrlostí a "nepochopením mládeže"

0 0
možnosti
MH

Děkuji za objasnění, zvláště to druhé:-)

0 0
možnosti
Foto

H67a55n23a 67V96l37k22o96v44á

22. 12. 2016 14:03

Taky píšu palcem, ale mohu si to dovolit jen proto, že jsem zatížená na tlačítková véčka, která už se dnes téměř nevyrábí. Dotykový telefon jsem po dvou dnech vzdala a věnovala dítěti.

0 0
možnosti
MS

No nevím, nevím. Moderní člověk se už několik tisíc let dloube v nose a zatím to na nějaké evoluční prodlužování ukazováku nevypadá. :-)

0 0
možnosti
MH

To jste ještě neviděl můj malíček!

0 0
možnosti
Foto

Martine, svatá pravda a velmi ftipné! R^;-D

0 0
možnosti
MH

Jé, tys tam objevil vtip, paráda! A to se ani nemusím snažit, tak tomu říkám pokrok! Měj se a děkuji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy