Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Také nám na chalupě mistr zedník za naši nepřítomnosti postavil krb. Prý to bude jeho první, ale má to odkoukaný. Ještě že jsme zatopili za nepřítopmnosti mistra. Krb kouřil, že jsme na sebe neviděli. Za měsíc jsem ho - krb - vlastnoručně vyboural, Koupili jsme hotový kachlíkový s výměníkem, žene nám po zatopení horkou vodu do radiátorů v obýváku, kuchyni, ložnici i v garáži. Krb i kdyby se vztekal, prskat jiskry ven nemůže, "ohňovzdorné" sklo mu to nedovolí. Martine, to je zase má minikrbostory!! Tobě R^R^ Pohodové přípravy na Vánoce přeji celému Tvému klanu!!

0 0
možnosti

To spíš naopak, ne? Škoda, že jste poprvé zatopili v nepřítomnosti pana mistra :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy