Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak nevím, asi publikum vycvičené Kameňáky není schopno vstřebat inteligentní humor. Přestože byl ten seriálek kraťounký a já bych snesl třeba 50 dílů, byl podle mne geniální. Žádný vtip nebyl samoúčelný, ale pasoval do celkového kontextu. Člověk musel docela dávat pozor, aby mu neuniklo něco, co pak bude v pochopení jiné situace postrádat. I přes velkou míru nadsázky to všechno bylo vlastně uvěřitelné a charakteristika jednotlivých postav byla promyšlená tak, aby jejich vlastnosti nakonec vyplynuly a všechno zapadlo na svá místa. Pan Baldýnský odvedl velký kus práce a výsledek je skutečně skvělý. Aktuální a přitom ne ovčáčkovská vykřičenost, kterou se teď chlubí naši dramatičtí umělci a která si vulgaritou nezadá se IV. cenovou, což jí evidentně přivádí publikum.

0 0
možnosti
PT

P87e68t21r 20T54o33m77e89k

22. 11. 2016 17:11

Moc se mi to líbilo a myslím že hledáte zápory za každou cenu. A že by to někdo jiný udělal jinak ? To je přece normální.

0 0
možnosti
JJ

Výměna velitelky, byla ale jasná a výstižná. Jenže to bylo až za titulky. Hodně lidí při objevení titulků prostě přepne. Jenže tady se některé věci odehrávaly až po titulcích. Někdy to mělo souvislost s dějem. Jindy ne. Každému se líbí něco jiného. Jak už tu někdo psal, někdo umí číst i mezi řádky a vidí více a jiný to musí mít hezky naservírované na podnose. Čím se jeden baví, nad tím druhý ohrnuje nos. Např. nás s mužem baví kosmo, ale ostatní rodina ani nezaznamenala, že něco takového dávali. Další z rodiny zase tvrdí, že ho to nebaví a vzápětí položí otázku jestli jsme viděli něco úžasného na nově v MTMZ, na které se nekoukáme, protože nemáme rádi imitace. Ani různé revival bands.

Někdo má rád vdolky a jiný holky. Tak to bylo a je. Je to otázka tolerance. Nejde natočit zábavu, která se líbí všem.

1 0
možnosti
Foto

K45a73r42e83l 22M46á19d18l71e

22. 11. 2016 15:13

Podle mne byl především nešťastně zvolený počet dílů - pětidílný sitcom je nesmysl. Než si člověk zvykne na postavy a na styl humoru, tak je konec. Čtvrtá hvězda měla dvanáct dílů a to pokládám za nejmenší rozumný počet. Kdyby se nespěchalo na scénář, tak by se to dalo taky natáhnout. Jinak souhlasím, že tato minisérie měla vzestupnou tendenci. Za největší pozitivum pokládám to, že politická satira vydržela na poměrně decentní úrovni - podle článků psaných dlouho před uvedením v TV jsem se obával, že to bude křeč na úrovni Politického harašení.

4 0
možnosti
Foto

taky bych řekl, že ve chvíli kdy jsem začal víc bavit, to celé skončilo.

2 0
možnosti
Foto

Byla to, podle mně, satira bez satiry. Vyloženě mně zklamal poslední díl, kde jediná věc, která byla opravdu hodně povedená, byla hádka se slovenským hlídačem.

1 0
možnosti
PM

P60e23t52r 93M77u35n41z85a67r

22. 11. 2016 15:05

Někdy přemýšlím jestli vkusná satira není oxymóron. Satira by už z povahy věci měla být palčivá, ostrá, jít za hranu... A tudíž očekávat od ní vkusnost, by bylo proti povaze věci.

Jinak mě se líbil nejvíc druhý díl. Ne vždy se pointy povedly, ale celkově to hodnotím kladně.

0 0
možnosti
Foto

K80a72r87e71l 43M26á69d51l16e

22. 11. 2016 15:19

Pro lidi, kteří za komanče četli "mezi řádky" jakýkoliv náznak rýpnutí do navěky vládnoucí strany, může být opravdu některá současná vulgární a jednoznačně přímočará satira za hranicí vkusu. Ať už se tímhle způsobem rýpe do někoho, koho volím, nebo koho nemám rád.

1 0
možnosti
JH

Jak už jsem jednou napsal - koukat se na to dalo, ale po tom hromadném vychvalování, ještě před uvedením, to bylo, od osvědčeného autora docela zklamání

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za varování, Martine! I když já se zasměju kdecomu, prý je to zdravéR^

0 0
možnosti
MH

Pozor, aby nedošlo k mýlce! To není žádné varování, žádná jednoznačná kritika. Jednalo se o téměř povedený sitkom dvou různých poločasů.

0 0
možnosti
DN

Těšil jsem se. Už se netěším. Viděl jsem jeden díl a ... nevím... moc se to nepovedlo.

0 0
možnosti
Foto

P64e66t40r 19O13m82e90l48k44a

22. 11. 2016 14:44

Smůlou toho sitkomu bylo, že většina diváků ho odepsala po prvním díle. Já málem taky, ale dal jsem mu přece jenom ještě šanci a vyplatilo se. Hlášky typu : "Američané chtějí za start rakety Karlštejn. Číňané ne, ti si ho jenom změří", mě dostaly.;-D

1 0
možnosti
Foto

H98a20n10a 32V68l92k33o13v79á

22. 11. 2016 13:54

Taky jsem od Baldýnského čekala víc. A máte pravdu, díky Renatě Francové jsem začala zdejší blogy číst. Škoda že už nepíše.

2 0
možnosti
MH

Asi mu do toho Soukupová kecala, a jemu došla trpělivost až po třech dílech:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 1553x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy